Rossmann - zakupy ze zniżką 50% / idealne na wyjazd

poniedziałek, 15 kwietnia 2019
Dzień dobry

Dzisiaj szybki wpis o kilku nowościach z Rossmanna, które trafiły do mnie w ostatnim czasie. Część uzupełni moje zapasy, a pozostałe będą jak znalazł na wyjazd.





Są to zakupy z promocji nocnej, podczas której na produkty z kategorii sport uzyskać można było 50% zniżki. Zamówienia składałam poprzez aplikację w komórce, a odebrałam w pobliskim sklepie. 
Za całość zapłaciłam ok. 45 zł! Warto!

Postawiłam na:

- miniaturę odżywki do włosów 3 Minute Miracle, którą znam i uwielbiam. Będzie jak znalazł na wyjazd, który mi się szykuje. 
- żel pod prysznic o oszałamiającym zapachu od Nivea, jest to wersja z trawą cytrynową i olejkami. 
- dezodorant FA Fresh&Dry dla mamy, która wprost uwielbia takie właśnie zapachy.
- pomyłkowo wrzuciłam do koszyka puder do stóp, zamiast soli do stóp. Ech, cała ja:) Na szczęście kosztował ok. 2 zł, więc nie bawiłam się w zwroty.
- na wypróbowanie żel pod prysznic z Alterry, bo nie miałam jeszcze żeli z tej marki
- na wyjazd pojedzie ze mną peeling do ciała od Farmony, znam te peelingi i są doskonałe! 
- Mini wersja szamponu OGX Coconut Milk również do walizki. Miałam wielokrotnie ten szampon i jest w moim top 3 ulubieńców do pielęgnacji włosów. 
- nigdy nie miałam żeli Tahiti, więc i ten trafił do mnie. Żel schodzą u mnie w ogromnych ilościach, więc na pewno się nie zmarnuje. 
 - również na wyjazd mini żel o zapachu waniliowym z marki Wellness&Beauty.
- nie mogło zabraknąć ukochanej Ziaji Activ, antyperspirantu w kremie oraz ...
- szamponu do zadań specjalnych, a więc Head&Shoulders. 

Całą akcję promocyjną uważam za bardzo udaną. Zamówienie składałam ok.22, a rano mogłam je już odebrać w sklepie. Wszystko nowe, nic nie było pobrudzone, itp. Zdecydowanie oceniam tę akcję na 6! A Wy skorzystaliście z tej promocji?

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)