Minti Shop - wiosenne nowości - haul

piątek, 12 kwietnia 2019
Dzień dobry

Dzisiaj zajrzymy do mojego zamówienia z Minti Shop. Muszę przyznać, że jest to jeden z moich ulubionych sklepów online. Co wybrałam tym razem?



Postawiłam na kilka nowości oraz na sprawdzone produkty, które kupiłam w niższej cenie.  Podczas tych zakupów obowiązywała wiosenna zniżka -20%.



Postawiłam na :

Podkład, który jest moim absolutnym numerem jeden, jeśli chodzi o ten rodzaj produktu do makijażu. Zużywam już ente opakowanie. Nigdy mnie nie zawiódł i zawsze sprawia, że moja cera wygląda nienagannie. Każdy pyta, co to za drogi kosmetyk, a to poczciwy Catrice HD Liquid Coverage.

Kupiłam zapas maskar, które również uwielbiam, a więc Feline z serii Volume Million Lashes od L`oreal. Zapłaciłam za te 3 tusze jeszcze taniej niż w Rossmannie.

Kupiłam także eyeliner w złotym odcieniu z Makeup Revolution.

Kredka w cielistym odcieniu, idealna na linię wodną od Golden Rose.

Wybrałam jeden z pigmentów z marki Affect. Nie są w przystępnej cenie, więc na początek wybrałam jeden. Jest to odcień Leo.

Marka Hean ma jedne z lepszych błyszczyków, postawiłam na Glow Star w super dziennym kolorze.

Dobrałam puder do kąpieli z Nacomi, który lubię i często u mnie gości. Jest to wersja Summer in Greece. Do pielęgnacji twarzy wybrałam Scrub oczyszczający z marki Frudia.

Ale to nie wszystko...


Nie mogłam sobie odmówić trzech nowości od Maxineczki, wybrałam trzy nowe pędzelki. Opowiem o nich w kolejnym wpisie.

Który z kosmetyków Was zaciekawił?

5 komentarzy:

  1. Mam trzy pigmenty Affect i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zaciekawiły mnie te pędzle

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie robiłam zakupów w tym sklepie :) Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Frudia i mnie kusiła, ale mam tak duże zapasy, że jednak nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)