Efektima - krem do twarzy z olejem konopnym

piątek, 8 lutego 2019
Dzień dobry

Dzisiaj opowiem Wam o produkcie, który dotarł do mnie jakiś czas temu i czekał na swoją kolej, jeśli chodzi o testy. Mowa o kremie do twarzy od marki Efektima.




Zacznijmy od zapewnień producenta, czyli marki Efektima: 

"Hemp Oil Mature Skin 40+ od marki Efektima to produkt stworzony by przywrócić blask i gładkość skórze. Idealny do cery pozbawionej elastyczności i jędrności. Krem o bogatej konsystencji opracowany z myślą o cerze dojrzałej, zmagającej się z problemem utraty elastyczności i nawilżenia. Regeneruje skórę, zapobiega przedwczesnemu tworzeniu się zmarszczek. Przywraca jej elastyczność i prawidłowe nawilżenie. Zmiękcza i wygładza. Zmniejsza ryzyko podrażnień, a także poprawia koloryt skóry. Doskonale poprawia kondycję i strukturę naskórka.
Zawiera olej konopny & olej kokosowy & kwas hialuronowy."


Za produkt zapłacimy ok 20 zł za słoiczek o pojemności 50 ml. Nie jest to cena zaporowa, więc zobaczmy, czy warto po niego sięgnąć.


Krem jest umieszczony w szklanym słoiczku. Opakowanie jest minimalistyczne, oprócz napisów znajdziemy na nim liść konopi. Krem ma gęstą i treściwą konsystencję. Wchłania się bez problemu, a skóra po jego aplikacji jest miękka i gładka. Przeszkadzał mi jedynie słodki i utrzymujący się zapach kremu, ale to tylko dlatego, że jestem wrażliwcem, jeśli chodzi o zapachy. Gdy tylko jakiś nie podpasuje mojemu powonieniu kończy się to bólem głowy. Dlatego też krem powędrował do mojej mamy, której jest obojętne, jaki zapach ma kosmetyk.


Skóra po aplikacji kremu była, tak, jak i w moim przypadku, gładka i miękka. Mama zauważyła, że skóra jest dobrze nawilżona, ale nie przetłuszczona, mimo, że po jego zastosowaniu na skórze był wyczuwalny lekki "film", który ma zapobiegać utracie wody. Mamie krem spodobał się ze względu na jego właściwości nawilżające. Mama stwierdziła, że dawno jej skóra nie była tak "nawilżona, jędrna i nie pojawiały się na niej oznaki wysuszenia". Obecnie mama wykańcza ten słoiczek i już zapowiedziała, że z pewnością ponownie po niego sięgnie. 

Znacie ten kosmetyk? Znacie markę Efektima?


4 komentarze:

  1. Świetnie że krem sprawdził się u Mamy :) Ja też polecę swojej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam wersję do cery mieszanej i tłustej i polubiłam się z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po sprawdzeniu jego składu - sama sobie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)