Którą wybrać? Norvina czy...

wtorek, 21 sierpnia 2018
Dzień dobry

Zastanawiam się właśnie, po którą paletę sięgnąć. Kusi mnie Norvina i set od Morphe we współpracy z Jaclyn Hill. Mam Modern Reneissance oraz wcześniejszą paletę Morphe. Żadna mnie nie zawiodła. No i tu jest problem, bo kolory wołają mnie konkretnie. Może mi podpowiecie?

Norvina 7 matów i 7 cieni błyszczących. Odcienie iście moje, no ale w palecie Morphe takie cuda...

4 palety, różna kolorystyka, wiele możliwości, ceny w miarę zbliżone. Każda z palet ma to "coś".

Która wersja do Was bardziej przemawia? Pomóżcie:)



8 komentarzy:

  1. Miałam ochotę na Morphy, ale jak zobaczyłam swatche to entuzjazm opadł. Jakieś takie słabo napigmentowane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj, a masz jakiś link? mnie akurat wpadały w oko...

      Usuń
  2. Fioletową Norvinę brałabym najpierw, a potem w dalszej kolejności niefioletową Morphe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MorphE ;) nie Morphy.
    Ale brałabym Norvinę, albo zapoznała się wcześniej z recenzjami na YT, tylko te nowe, bo te 4 paletki były już rozesłane do influencerów, a później Morphe doszło do wniosku, że jakość cieni jest słaba, wstrzymało premierę, coś (podobno) przeformułowali i wydali raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja tak uparcie przez y, już poprawiam... Czytałam, oglądałam i stąd moja "rozkmina":)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)