Przegląd ciekawych promocji

środa, 22 sierpnia 2018
Kochani

W sklepach stacjonarnych Clinique można obecnie kupić wiele produktów w obniżonej cenie.
"To już ostatnia wyprzedaż w tym sezonie! Tylko teraz wybrane kosmetyki Clinique możesz kupić z 30% rabatem! Spiesz się - oferta ważna do wyczerpania zapasów w sklepie online oraz w salonach firmowych. Lista punktów sprzedaży: tutaj...."
 
Marka Clarins zaproponowała taką promocję, rabat jest uzależniony od kwoty, jaką wydamy na zakupy. 


 
W marce The Body Shop tylko dzisiaj zniżka na esencje do twarzy, które kupimy 35% taniej. Mam białą Drops of Light i uwielbiam! Fantastyczny produkt, który mogę Wam polecić.

 
No i na koniec przypomnienie o promocji w Rossmannie. "Zachowaj energię lata na cały rok! 🌞 Skorzystaj z akcji 2+2 gratis w Klubie Rossmann na 4 różne produkty do pielęgnacji ciała, włosów oraz paznokci i zapewnij sobie kompleksową regenerację po wakacjach! Promocja jest jednorazowa i obowiązuje w dniach od 20 do 29 sierpnia w sklepach stacjonarnych i drogerii internetowej."
 
 
Z oferty w Rossmannie skorzystałam, kusi mnie The Body Shop i uzupełnienie zapasu esencji, o której wspomniałam. Resztę odpuszczam. A co Wam wpadło w oko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)