Urodzinowa promka w Glamshop i moje zakupy

piątek, 8 czerwca 2018
Kochani

Jeśli marzą się Wam nowe pędzle, ciekawe kolory cieni do powiek, pigmenty, paleta Goła i wiele innych cudowności z Glamshopu, teraz możecie je nabyć z 20% rabatem. Kod obowiązujący przy okazji tej promocji to HANIA2018. Dodatkowo dostajemy zniżkę na dostawę! Super! Zniżki nie obowiązują przy zakupie nowej cieni Kolorlove, zestawu palet Goła i Kolorlove. Obowiązują na produkty przecenione! Kto rusza na łowy?:)


Zapraszam na poprzednie wpisy dotyczące tego właśnie sklepu:

Co kupiłam podczas minionej urodzinowej promocji w Glamshopie
Kolejne nowości z tego sklepu
Pędzli nigdy za wiele?
Czy warto kupić pigmenty z Glamshopu?






3 komentarze:

  1. Jak nazywają się te dwa pigmenty, które kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie robiłam tam zakupów, ale w tym miesiącu wykorzystałam limit zakupowy :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)