Promocja w Rossmannie -55% - co polecam kupić

poniedziałek, 9 kwietnia 2018
Dzień dobry

Dzisiaj oficjalnie rozpoczyna się promocja -55% na kolorówkę w Rossmannie. W tym roku, nie będzie zniżki -49% dla wszystkich, jedynie dla osób z aplikacją. Wcześniej zakupy mogły poczynić osoby ze statusem VIP, które w ostatnim okresie zrobiły większe zakupy kolorówkowe. Nie było to rozsądne i wielu klientów poczuło rozczarowanie. Gdyby regulamin był jasny, to może taka opcja byłaby do zaakceptowania. Tymczasem, zapraszam na wpis z moimi poleceniami, najlepszymi kosmetykami z Rossmanna, jakie ostatnio gościły w moim makijażu.



Piękna cera:

1. Podkład / krem CC Bourjois 123 Perfect - kupiłam go podczas ostatniej edycji promocji. Stosuję go często, w przerwach z moim ukochanym Catrice. Jest delikatniejszy, ale nie zawodzi, jeśli chodzi o krycie i ujednolicenie twarzy. Polecam!
2. Puder Maybelline - Master Fix - sypki, stosowany na każdy z podkładów, czy krem bb, matuje skórę na długie godziny. Przygotowuje twarz do konturowania. 
3. Często sięgam po Bannana Loose Powder od Wibo - pisałam o nim w osobnym wpisie, do którego zapraszam. Nadal podtrzymuję moją opinię i mogę go polecić.
4. Puder w kamieniu, najlepszy, jaki miałam to będzie Bell z serii Hypoallergenic. Po zniżce kosztuje 10 zł, więc nie dużo, a jest niezawodny.
5. Korektor, który nareszcie jest w Polsce. Zawsze z nazwą, której nikt nie kojarzy, ale gdy powiemy, że ten z Maybelline z gąbeczką, wszyscy mówią "aaaa":) Polecam! Dla mnie najlepszy!


Konturowanie i upiększanie twarzy:

1. Ombre Bronzer Lovely - dwukolorowy bronzer (co na zdjęciu słabo widać) Lubię go i często po niego sięgam. Ma ładny odcień i nie można zrobić sobie nim krzywdy. 
2. Trio Wibo mam i uwielbiam - w poręcznej palecie 3 Steps To Perfect Face - idealna na wyjazdy. Dostępna w dwóch odcieniach jasnym i do ciemniejszych karnacji. Uwielbiam bronzer i róż z tego zestawu. 
3. Najlepszy rozświetlacz to nadal wersja Gold z szafy Lovely. Za tę cenę nie jestem w stanie znaleźć lepszego. Są nowe, ciekawe, ale kosztują więcej. Ten zapewnia mi piękne rozświetlenie. 
4. Róż z szafy Maybelline, Starł mi się odcień i nie mogę Wam podać. Wygodne opakowanie. Ładny odcień do wiosennych makijaży.


Piękne spojrzenie:

1. Paleta Peach Desire - Lovely - za 10 zł warto ją wypróbować. Super pigmentacja i piękne matowe odcienie. Idealna do zabrania w podróż, do tego jakiś błyszczący cień, liner i mamy wiele możliwości makijażowych.
2. Cień w kremie Maybelline - Color Tatoo - możemy go stosować solo lub jako bazę pod cienie i właśnie w tej roli jest u mnie niezastąpiony. Równie dobry jak Paint Pot z MAC.
3. Paleta Max Factor - w pięknych różowo - fioletowych odcieniach. Lubię zarówno maty, jak i błyszczące cienie z tej kasetki. Do wyboru jest jeszcze wersja w klasycznych brązach. 
4. Znowu odkurzona, znowu używana paleta Neutral Eyeshadow Wibo - w takiej przystępnej cenie, najlepsza nudziakowa paleta. Zdecydowanie warta poznania.


Rzęsy i brwi przyciągające spojrzenia:

1. Najlepszy tusz, który zawsze u mnie gości, a więc Volume Million Lashes Feline z szafy L`oreal. Dla mnie nadal na pierwszym miejscu, cena regularna nieco wysoka, więc zawsze kupuję go online lub podczas promocji.
2. Kredka, liner z zestawu Lovely - Eyeliner Celeb Kit - super! Liner w słoiczku również polecam, ale ta kredka jest niesamowita. Wpis na temat tego zestawu tutaj...
3. SOS Lash Booster lub Advance Volumiere Eveline - idealne nie jako odżywka, ale jako baza pod tusze do rzęs.
4. Drugi tusz z asortymentu Rossmann, jaki polecam, a więc Studio LAsh 3D Volumythic Miss Sporty. Tani i tworzący piękny efekt na rzęsach. 
5. Kredka do oczu - Smoky Eye L`oreal - niestety drogie, ale bardzo miękkie, z gąbeczką do rozcierania kredki, które non stop u mnie goszczą.
6. Duo do zadbania o brwi z wygodną pęsetą, z aplikatorem od L`oreal. W zestawie mamy zarówno wosk, jak i cień do wypełnienia brwi. 
7. Maskara do brwi Brow Design od Bourjois - bardzo dobry produkt, super ujarzmia i przyciemnia brwi na cały dzień. Polecam.


Eyelinery:

1. Kolorowe linery z szafy Lovely, zwykle pojawiają się w okresie wiosenno - letnim. Pięknie się noszą i zdobią nasze powieki, gdy słonko za oknem. Wooow.
2. Brakuje mi koloru czarnego, ale to właśnie ten liner jest najlepszy do nauki rysowania kreski. Mowa o linerze Eveline Celebrities. 


Ust korale:

1. Pomadka matowa z L`oreal. Jedna z matowych, które nie wysuszają moich ust. Piękne odcienie i ładny design opakowania.Komfortowe w noszeniu. 
2. Błyszczyk, który codziennie podróżuje w mojej torebce, All in One od Eveline. Nie klei się, ładnie wygląda, super nawilża. 
3. Pomadki Juicy Color od Wibo, zamienniki Clarins. Ładne odcienie, nawilżająca formuła. 

To tyle moich obecnych propozycji, co warto kupić podczas promocji w Rossmannie. Przygotuję jeszcze wpis z moimi na temat kosmetyków, jakie kupiłam podczas ostatniej edycji promocji (z opiniami) oraz haul z tegorocznych zakupów. Poniżej wrzucę również linki do poprzednich tego typu wpisów. Zapraszam do zostawiania swoich propozycji w komentarzach. 

3 komentarze:

  1. Błyszczyk All in One polubiłam, choć za błyszczykami ogólnie nie przepadam ;) Na puder bananowy się skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię paletkę do konturowania Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacz lovely mam z poprzednich promocji. Teraz skusiłam się na brzoskwiniowa paletke 😀

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)