Dwie nowości Skin 79 z promocji -20%

piątek, 23 lutego 2018
Dzień dobry

W okresie walentynkowym sklep internetowy Skin 79 przygotował promocję, dzięki której mogliśmy kupić wszystkie produkty w cenie obniżonej o 20%, promocja obejmowała także kosmetyki z działu "sale" itp. Nie mogłam z tego nie skorzystać. A co wybrałam?


Postawiłam na dwie nowości, które od dłuższego czasu obserwowałam w sklepie, na blogach. Teraz mogłam je poznać w bardzo przystępnych cenach. 




WaterOil Moist Rose - ma przepiękne opakowanie (jak większość kosmetyków koreańskich)


Co wiemy o tym produkcie? Water Oil Moist Rose w regularnej cenie kosztuje 79 zł. "Olejki wodne stworzono z myślą o natychmiastowym zaspokojeniu potrzeb skóry." Olejki mają nam zapewnić silne nawilżenie, długotrwale utrzymują wilgoć bez widocznej, tłustej powłoki, która mogłaby nadmiernie obciążyć funkcjonowanie skóry. 
68 procentowy Water Oil Moist Rose stanowi hydrolat z róży stulistnej, która (dzięki obecności flawonoidów i olejku eterycznego) wykazuje działanie antyseptyczne, przeciwzapalne oraz kojące. Produkt wzmacnia aktywne naczynia krwionośne. Wyciąg z szałwii lekarskiej ma działanie bakteriobójcze, ściągające, wzmacniające skórę i pomagające w gojeniu blizn. Komórki macierzyste z kopru morskiego wzmagają procesy biologiczne komórek skóry, dzięki czemu poprawia się jej gęstość i elastyczność. Producent zapewnia, że olejek wchłania się natychmiast, nie pozostawia tłustej warstwy. Jest polecany jako olejek pielęgnacyjny, jest dobry jako baza pod makijaż, jako dodatek, który może wzbogacić ulubione kremy oraz podkłady. Możemy go traktować jako esencję pod maskę w płacie. 


Skin 79 Animal BB Cream Angry Cat - Soothing (wersja z kotkiem, Kojący krem BB Petal Beige) 
W cenie regularnej kosztuje 70 zł, w sklepie jest w promocji za 34,90 zł. Stacjonarnie kupimy go za około 50 zł. Ja miałam jeszcze zniżkę 20% od ceny promocyjnej. 


Animal BB Cream to "inteligentne połączenie podkładu, kremu pielęgnacyjnego oraz filtra UV), który zaspokoja potrzeby każdego typu skóry." W ofercie znajdziemy trzy odcienie kremu, które odpowiadają trzem, najbardziej popularnym typom urody w Polsce. Zapewniają ukojenie, wygładzenie, nawilżenie oraz doskonałe krycie. 


Wersja, którą wybrałam to Angry Cat - lekki krem w kolorze beżowym. Aloes zawarty w kremie nawilża oraz regeneruje skórę, łagodzi podrażnienia, przyspiesza gojenie się ran. Ekstrakt z zielonej herbaty wzmacnia ściany naczyń włosowatych, nawilża, ogranicza rumień, działa bakteriobójczo. 


Przetestuję także 3 maseczki w płacie z serii Venetian Carnival.  Jest tu maska najwilżająco - kojąca Dewy Moon, odżywczo - przeciwzmarszczkowa Rising Sun oraz rozświetlająco - rozjaśniająca Shiny Star. Są one teraz w promocji za 8,99 zł. W cenie regularnej kosztują ok. 14.90 zł. 


Otrzymałam także próbki kremów BB do przeteststowania. Będą jak znalazł na krótkie wyjazdy. 

To już wszystkie produkty, jakie będę obecnie testować ze sklepu Skin79. Który z nich Was zainteresował ? Znacie któryś z nich?



3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe nowości, mialam próbkę tego serum i zrobiło na mnie pozytywne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olejek szczególnie mnie ciekawi, ponieważ sam olej z róży działa na moją skórę fenomenalnie !!:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)