The Make Up Day - czy warto?

sobota, 24 lutego 2018
Kochani

Wielkimi krokami zbliża się kolejna edycja The Make Up Day, która odbywa się równocześnie z targami Beauty Forum w Warszawie. Dzisiaj przypomnę wpis, który przygotowałam po pierwszej edycji, w której brałam udział. Czy warto? Czy lepiej odpuścić?

Czy warto uczestniczyć w The Make Up Day?


W drugiej edycji również uczestniczyłam, ale zaginęła mi karta ze zdjęciami, gdy wracałam z Warszawy. Na 3 edycję wybrałabym się, ale natłok obowiązków chyba mi to uniemożliwi. A Wy zamierzacie wziąć udział w tym wydarzeniu?

Najbliższe wydarzenie już 3-4 marca br. 

Strona z informacją o wydarzeniu
Miłego dnia!

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)