Rozkład jazdy na blogu - 15-19 stycznia

niedziela, 14 stycznia 2018
Kochani

W najbliższym tygodniu wszelkie wpisy, jakie pojawią się na blogu będą spontaniczne i takie, na jakie akurat przyjdzie mi ochota. Leczę infekcję, więc nie przygotowuję postów na zbliżające się dni, tylko będę je sporządzać na bieżąco. Koniecznie dajcie znać, czy mam dla Was przygotować wpis o ulubieńcach roku i czy interesuje Was, co kupiłam podczas promocji w Rossmannie 2+2 "Nowy Rok, Nowa Ja". 

Zapraszam do codziennych odwiedzin :) Miłej niedzieli.


2 komentarze:

  1. Chętnie zobaczę co kupiłaś na promocji :) Kuruj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chętnie poznam ulubieńców :) J.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)