Co w styczniowym Be Glossy?

sobota, 13 stycznia 2018
Kochani

W przerwie w kurowaniu przeziębienia podrzucam Wam wiadomość o dwóch produktach, jakie na pewno znajdziemy w styczniowym be Glossy. 

Ten produkt znam, bo dostałam go w ramach programu "Przyjaciółki Nivea". Maseczka jest fantastyczna, już ją zdenkowałam, bo gościła u mnie często, gdy miałam zwariowany dzień, a chciałam ekspresowo zadbać o skórę twarzy. Działa! Pomaga! Lubię ją i cieszę się, że będę ją ponownie używać:)


HOLIKA HOLIKA Pignose Clear Black Head 3 Step Kit - trzy kroki do oczyszczenia naszego noska:) Z chęcią poznam ten produkt, bo akurat z Holiki niczego do oczyszczania nosa nie miałam, a te plasterki mogą być ciekawe. Mają pomóc w usunięciu zaskórników i zanieczyszczeń. Zobaczymy...


Czujecie się skuszone do zakupu be Glossy? Ja mam wykupiony pakiet, więc na pewno zapraszam na openbox do mnie :) Miłej soboty!

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)