Moje zakupy z promocji 2+2 w Rossmannie

poniedziałek, 15 stycznia 2018
Dzień dobry

Rossmmann rozpieszcza nas promocjami i co chwilę wymyśla ciekawsze akcje rabatowe. Tym razem mogliśmy skorzystać z akcji 2+2 "Zadbaj o siebie, zadbaj o naturę" i zakupić aż 4 produkty najlepsze dla nas i przyjazne dla natury, płacąc jedynie za 2 z nich.


Nie mogłam sobie odmówić skorzystania z tejże promocji, gdy zobaczyłam, że w ofercie znajduje się wiele ciekawych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i włosów. Co wybrałam? Zapraszam na haul...



W pierwszym podejściu skupiłam się na produktach do pielęgnacji twarzy. Wybrałam nowości Garnier, które bardzo mnie zaintrygowały, gdy o nich usłyszałam. Postawiłam na Przywracający Komfort Tonik z miodem kwiatowym, żel do oczyszczania twarzy. Z drugiej linii Garnier`a wybrałam odświeżający tonik z ekstraktem z winogron. Jeden z toników powędruje do mojej mamy, ale na razie waham się, który sobie zostawić :) Do 3 nowości Garnier dołączyła Czarna Maska peel off od Selfie Project. Jestem ogromna tego produktu, więc korzystając z akcji wrzuciłam ją do koszyka. Będą testy :)

Podczas drugiego podejścia do promocji skupiłam się na pielęgnacji włosów...


Tu wybrałam Naturalny Szampon do niezwykle wrażliwej skóry głowy od Natura Siberica wyprodukowany z dziko rosnących ziół i kwiatów. Kupiłam także Peeling do ciała z rokitnikiem, miodem, służący do głębokiego oczyszczania. Skusiłam się także na Białe Mydło Agafii z 37 ziół do pielęgnacji ciała i włosów (poświęcę mu odrębny wpis). Aby skorzystać z promocji wybrałam także Rokitnikową Odżywkę do wszystkich typów włosów. Maksymalna objętość. 

Wszystkie produkty są dla mnie nowością i muszę przyznać, że bardzo mnie ciekawią. Gdy tylko zdenkuję moje obecne produkty zabieram się za wypróbowanie tych oto piękności. 

Znacie któryś z tych produktów? Skorzystałyście z tej promocji? Co wpadło do Waszego koszyka?

4 komentarze:

  1. A mi powiedzieli w Rossku, że z promocji można skorzystać tylko raz :P Nieładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam dziś w Rossmannie, ale nie znalazłam nic dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta promocja ale mam tyle kosmetykow ze sobie darowałam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)