Rozkład jazdy na blogu - 4-8 grudnia 2017

niedziela, 3 grudnia 2017
Dzień dobry

W najbliższym tygodniu zapraszam Was na kilka ciekawych (mam nadzieję) wpisów. Z pewnością zainteresuje Was, co kupiłam podczas Black Friday w Drogerii Natura, korzystając z promocji -50% na kosmetyki. Chciałabym także pokazać Wam box, który kupiłam za jedyne 10 zł plus koszty wysyłki. Nie zabraknie mojej opinii o najnowszym Shinybox. W kolejce czekają także zaległe wpisy, które w miarę możliwości będę Wam podrzucać do poczytania :) 

Oprócz tego zapraszam na mój Instagram, gdzie obejrzycie, jakie kosmetyki znajduje w kolejnych okienkach kalendarzy adwentowych od Rituals, Makeup Revolution oraz Balea. 

Mam nadzieję, że znajdziecie małe 5 minut na odwiedziny na mojej stronie. Zapraszam i życzę pięknej niedzieli!:)


1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)