Box z produktem za 3 tysiące?

sobota, 2 grudnia 2017
Kochani

Ja już zamówiłam, koleżanka już dostała i potwierdza, że warto... box znika szybko, a w środku...



"Tak prezentuje się zawartość GOLDENBOX No.3! 🌟 Spieszcie się, to pudełko znika błyskawicznie ➡️ https://goo.gl/Eb1FPP Którego z produktów jesteście najbardziej ciekawi? To pudełko będzie idealnym prezentem na Mikołajki, aby je otrzymać na czas, należy złożyć zamówienie do 4.12. "

Tymczasem zmykam do zdjęć, a Was zapraszam na Instagram, gdzie niebawem rozprawię się z dwom okienkami z trzech kalendarzy adwentowych. Dwa dostałam w prezencie od bliskich na Mikołajki, a trzeci kupiłam sama. Zapraszam...

3 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)