Zostałam ambasadorką i super zniżka na azjatyckie cuda

sobota, 14 października 2017
Kochani

Jakiś czas temu informowałam Was o tym, że staram się zostać Ambasadorką Le Petit Marseillas, a wczoraj okazało się, że udało się i już niebawem przetestuję nowość tej marki. Ogromnie się cieszę i dziękuję za wyróżnienie!


Dla Was mam informację o super zniżce w sklepie online Skin79, a że ja jestem uzależniona od kosmetyków pielęgnacyjnych tej marki, wolę na chwilę obecną nie zaglądać :)


"Właśnie rusza nasza weekendowa promocja, OSTATNIA NA TEJ STRONIE. Aby obniżyć zawartość swojego koszyka o dodatkowe 20% wystarczy wpisać kod rabatowy: OSTATNIA (dużymi literami). Zajrzyjcie do każdej zakładki, WARTO :) --> http://skin79-sklep.pl/ Promocja trwa do 15.10.2017 do północy."

Moje wpisy o kosmetykach z tego sklepu znajdziecie 

Udanych łowów i przepięknego weekendu:)

1 komentarz:

  1. O nie... I piszesz o tej zniżce jak większość spłukała się właśnie w Rossmanie :( A wypłata dopiero 24-tego... No nic, będzie trzeba czekać na kolejną ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)