Nowości pielęgnacyjne i nie tylko ze sklepu Skin79

środa, 7 czerwca 2017
Dzień dobry

Dzisiaj opowiem Wam o nowościach, jakie pojawiły się u mnie ze sklepu Skin 79. Do zakupów zachęciła mnie promocja -20% (urodzinowa), która obowiązywała również na produkty w obniżonych cenach.  Do moich zakupów otrzymałam kilka gratisów od sklepu, za co bardzo dziękuję! 

Dzisiaj pokażę Wam produkty, a na ich szczegółowe recenzje zapraszam niebawem :)



Postawiłam na:

1. Centellasca Ointment - maść gojącą rany i blizny. W regularnej cenie kosztuje 40 zł, w promocji 29 zł, od tego była jeszcze zniżka 20%. 
2. Maska, która kusiła mnie od dawna, a mianowicie Green Tea Purifying Clay Mask - oczyszczająca maska, której podstawą jest kaolin oraz glinka bentonitowa. Jej regularna cena to 74,90 zł. 
3. Pearl Illuminate - Brilliant Deep Cleanser - żel głęboko oczyszczający z przepięknymi perełkami zatopionymi w środku. Już samo patrzenie na niego to czysta przyjemność. W regularnej cenie kosztował 100 zł, w promocji 49 zł, a tu jeszcze zniżka... i jak nie kupować?:) Jest to luksusowy żel oczyszczający z wyciągiem z pereł AKOYA. 
4 i 5. Czas na duo od marki Benton - Zestaw Promocyjny Benton Honest Cleansing Foam i Benton Aloe BHA Skin Toner, który w cenie regularnej kosztuje 160 zł, w promocji 109 zł. Jestem ogromnie ciekawa tego duetu i na pewno pojawi się jego recenzja na blogu. W skład zestawu wchodzi oczyszczająca pianka oraz Toner. 
6. Mój czyścik, który właśnie denkuję... nie mogłam sobie odmówić drugiego w zapasie. Mowa o Fresh Lime Sherbet Cleanser - limonkowy sorbet oczyszczający. A jeśli to sorbet i do tego limonkowy to ja już jestem kupiona :) regularna cena to 80 zł, w promocji kupimy go za 59 zł.
7. Crystal Peeling Gel -  który łagodnie złuszcza i reguluje sebum. Jego regularna cena to 50 zł, ale w promocji kupimy go teraz za 34,90 zł. 
8. Przepiękną paletkę Eye Team, która będzie w odrębnym wpisie stosuję i bardzo się polubiłyśmy.


Nie zabrakło zestawu maseczek, a wśród nich: Rice Bubble Cleansing Mask, Aloe i Pearl z serii Fresh Garden Mask oraz Water Splash Mask, która bardzo mnie ciekawi. 

Ach! Czy i Wy tak lubicie koreańską pielęgnację twarzy? U mnie jest to numer jeden i nie umiem jej sobie odmówić. Koniecznie dajcie znać, na jakie recenzje czekacie najbardziej. Pamiętajcie, że od wszystkich cen, które Wam podałam należy odliczyć wspomniane na wstępie 20 % zniżki urodzinowej. 

Szczerze polecam zakupy w Skin79 online.Co polecacie z asortymentu tego sklepu?

4 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)