Azjatyckie cuda ze strony Skin 79 - haul

wtorek, 31 stycznia 2017
Dzień dobry

Dzisiaj czas na haul z nowościami ze strony Skin79. Skorzystałam z oferty promocyjnej, bo w ostatnim czasie zdenkowałam mój ukochany Skin 79 - krem BB VIP Gold. Postawiłam na wersję w tubie, a do tego dobrałam coś jeszcze i będę testować :)


Tak, jak wspomniałam we wstępie, wybrałam krem SKIN79 VIP Gold Super Plus BB Cream - TUBA o pojemności 30 ml, który kosztuje 59 zł zamiast 120 zł. Do tego dobrałam SKIN79 Fresh Lime Sherbet Cleanser 90 g kosztujący 59,99 zł zamiast 100 zł. Będę również testować maseczki All That Black i Pearl oraz kilka nowości w próbkach. 


SKIN79 VIP Gold Super Plus BB Cream

3-funkcyjny krem BB o przyjemnej gładkiej teksturze i odżywczej formule. Przeznaczony dla cery poszarzałej, suchej i zniszczonej. Dostarcza skórze nawilżenia i zatrzymuje wysoki poziom wilgotności. Adenozyna oraz koenzym Q10 poprawią elastyczność skóry. Podwyższony filtr SPF30 chroni skórę przed promieniowaniem.

SKIN79 Fresh Lime Sherbet Cleanser 90 g

  
Lekki sorbet limonkowy delikatnie rozpływa się na skórze usuwając brud i ciężki makijaż. Działa odświeżająco i nie pozostawia uczucia lepkości. Spora dawka witaminy C wzmacnia naczynka i z czasem wpływa na wyrównanie kolorytu skóry. Jest odpowiedni dla każdego typu cery. 

SKIN79 All That Black Mask - Brightening & Moisturizing


Sekret naturalnego piękna to trzy wyjątkowe maski w płacie, zawierające w sobie skoncentrowane ekstrakty z róży, aloesu i węgla. Czarna maska w płacie w całości nasączona jest pudrem węglowym, który skutecznie absorbuje wszelkie zanieczyszczenia, oczyszcza pory, reguluje wydzielanie sebum.
Witamina B3 poprawia barierę lipidową naskórka, wspomaga nawilżenie, stymuluje naprawę zniszczonych już komórek. Liczne ekstrakty roślinne spowalniają proces starzenia się skóry.
Stosować minimum raz w tygodniu.

SKIN79 Fresh Garden Mask Pearl


Wykonana z czystej bawełny maska w płacie zawiera świeże, naturalne składniki. Ekstrakt z pereł głęboko nawilża, regeneruje i rozświetla skórę, wydobywa z cery jej naturalny blask. Wyciąg z liści zielonej herbaty to silny antyoksydant, zwalcza wolne rodniki, działa przeciwzmarszczkowo, poprawia elastyczność skóry. Kwas hialuronowy utrzymuje głębokie nawilżenie na dłużej.
Maska stworzona dla cer suchych, matowych, wrażliwych. Działa lekko rozjaśniająco.


Muszę przyznać, że najbardziej ciekawi mnie limonkowy sorbet do oczyszczania twarzy. 
Z pewnością dam Wam znać, jak każdy z kosmetyków się spisuje. Czy polecam stronę www.skin79-sklep.pl ? Oczywiście, zamówienie dotarło do mnie na następny dzień od złożenia zamówienia na stronie, wszystko było idealnie zabezpieczone. Kolejny plus za wiele ofert promocyjnych. Polecam!  

Który z kosmetyków Was zainteresował? A może któryś znacie i używaliście?

Miłego dnia!
ps. Pozdrawiam Czytelników, którzy w komentarzach prosili o ten wpis ;)

 


4 komentarze:

  1. Jakie wspaniałości, też muszę kupić złoty jak zdenkuje pomarańczowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Złoty krem w tubie prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. VIP Gold Super Plus BB Cream strasznie mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zawsze najbardziej maski interesują :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)