Urodzinowa niespodzianka od Sephora i mini zakupy

wtorek, 20 czerwca 2017
Dzień dobry

W czerwcu obchodziłam urodziny (co moi obserwatorzy na Instagramie z pewnością wiedzą:)) i w związku z tym perfumeria Sephora przygotowała miłą niespodziankę, którą mogłam odebrać przy okazji zakupów. Obecnie możemy skorzystać z promocji -20% z okazji Dni VIP. " Postanowiłam zajrzeć do sklepu stacjonarnego i rozejrzeć się, czy jest coś, co chciałabym przetestować w niższej cenie. Nie wyszłam z pustymi rękami, a oto, co wybrałam:



Glamglow - Glowsetter Mist - miniatura mgiełki do twarzy "to natychmiastowe utrwalenie makijażu oraz nieskazitelne wykończenie pełne olśniewającego blasku godnego gwiazd Hollywood. Ten hybrydowy specjalista do zadań specjalnych sprawia, że skóra staje się gładka, a twarz wygląda na wypoczętą i rozświetloną.

Lekka, energetyzująca mgiełka nawilża, uspokaja i odżywia skórę dzięki bogatej w składniki mineralne mieszance wody, kofeiny oraz kompleksowi TEAOXI GLAMGLOW, w skład którego wchodzi zielona, biała i czerwona herbata. Innowacyjny kompleks TEAOXI chroni i jednocześnie redukuje uszkodzenia skóry spowodowane zanieczyszczeniami środowiska. Nie bez znaczenia jest również piękny, lekko kokosowy zapach mgiełki oraz przyciągające wzrok opakowanie w kolorze energetycznego, seksownego różu". Cena 39 zł za 28 ml bez zniżki.

Nie mogłam sobie odmówić przetestowania dwóch maseczek z asortymentu Glamglow, a mianowicie Youthmud musk (maska oczyszczająca) oraz ThirstymudTM Hydrating Treatment (maska nawilżająca) - obie również w wersji podróżnej i kosztujące 39 zł każda. 

Skusiłam się również na miniaturę przepięknego różu od Benefit GALifornia, który kosztuje 85 zł bez promocji i ma spory rozmiar, który na pewno zużyję :) Zakochałam się w tym słoneczno - koralowym odcieniu. Idealny na lato! 

Do zakupów otrzymałam próbki kremu i zapachu od Guerlain oraz wspomnianą na wstępie niespodziankę urodzinową, a mianowicie...




Lotus Face Mask, czyli maseczkę do twarzy na cienkiej tkaninie - nawilżająca, relaksująca, która koi skórę długotrwale nawilżając, redukuje oznaki stresu i zmęczenia, zapewnia świeżą, zrelaksowaną skórę twarzy. Do tego otrzymałam maseczkę w płatkach pod oczy - Green Tea Eye Mask - wersja Zielona Herbata - wygładzająco - orzeźwiająca, która daje uczucie świeżości skórze konturu oka, wygładza skórę, zapewnia świeże i obudzone spojrzenie. 

Bardzo dziękuje za taką miłą niespodziankę :) 

Znacie któryś z tych produktów? Planujecie skorzystać z Dni VIP?
 

3 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)