Zakupy z promocji 2+2 "Odsłoń nogi na lato"

poniedziałek, 19 czerwca 2017
Dzień dobry :)

Rossmann przyzwyczaił nas do ciekawych akcji promocyjnych, szczególnie teraz w tzw. Klubie Rossmann. Do 20 czerwca możemy nabyć wszystko, co pozwoli nam zadbać o nasze nogi, które w okresie letnim będziemy chętnie odsłaniać.

Co wrzuciłam do koszyka?



Postawiłam na:



- Joanna Sensual - żel do golenia dla kobiet z ekstraktem z miodowego melona - "Unikalna formuła żelu do golenia Sensual została opracowana specjalnie dla delikatnej kobiecej skóry. Żel rozcierany na wilgotnym ciele zmienia się szybko w kremowa pianę, która zmiękcza włókno włosa oraz zapewnia łagodne i dokładnie golenie. Po zabiegu skóra staje się jedwabiście gładka i miła w dotyku. Żel zawiera ekstrakt z miodowego melona, który działa na skórę nawilżająco i łagodząco." Produkt kosztował ok. 9 zł.

- Nivelazione -  Świeżość i ochrona - aktywny dezodorant do stóp 4 w 1 - dostałam jeden po Meet Beauty i zachwycił mnie! Ma on za zadanie neutralizować nieprzyjemny zapach potu i zapobiegać jego nawrotom, likwidować nadmierne pocenie, działać antybakteryjnie, utrzymywać stopy suche, świeże przez cały dzień. Kosztował również ok. 9 zł.

-  Exclusive Cosmetics - Regenerating Mask Socks - SPA dla stóp - skarpetki - "Sekret regeneracji stóp - SPA w innowacyjnych skarpetkach. SPA dla stóp w postaci skarpetek nasączonych kompleksem aktywnych składników to innowacyjna i niezwykle intensywna kuracja regenerująco-nawilżająca stworzona z myślą o profesjonalnej pielęgnacji Twoich stóp. Zawarte w składzie masło shea posiadające substancje tłuszczowe, witaminy E i F sprawia, że zniszczona skóra stóp szybciej się regeneruje, odzyskuje gładkość i staje się odpowiednio odżywiona. Masło shea wyraźnie wygładza, zmiękcza i nawilża suchy, popękany i zrogowaciały naskórek stóp oraz pięt. Olejek z drzewka herbacianego, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo na skórę stóp. Mięta pieprzowa posiada właściwości dezodorujące i odświeżające. Poprawia kondycję naskórka, wygładza go i uelastycznia, zmniejsza potliwość stóp, likwidując nieprzyjemny zapach. Proteiny kaszmiru sprawiają, że skóra staje się gładka, miękka i elastyczna. Obecny w składzie mocznik o właściwościach silnie nawilżających, zmiękczających i regenerujących poprawia gładkość i jędrność skóry a także zapewnia jej odpowiednie nawilżenie." Cena również ok. 9 zł.

- maszynki do golenia BIC  Miss Soleil - "Trzyostrzowa maszynka zapewniająca znakomitą gładkość golenia. Dzięki nowocześnie zaprojektowanej rączce doświadczysz wyjątkowej przyjemności golenia. Podwójny pasek nawilżający z witaminą E eliminuje ryzyko podrażnień." Były w dodatkowej cenie promocyjnej i kosztowały 9 zł.

Za całość zapłaciłam ok. 20 zł, więc jestem ogromnie zadowolona. Maszynki BIC uwielbiam, bo jako jedyne nie podrażniają, dobrze usuwają, co należy, więc spełniają swoje zadanie w 100%. Żel do golenia Joanna miałam już kiedyś i miło wspominam, więc postawiłam na niego. Dezodorant Nivelazione wybrałam po przetestowaniu tego samego produktu z zestawu otrzymanego po Meet Beauty Conference. Działa fantastycznie, więc stwierdziłam, że w tym letnim okresie warto mieć jeden na zapas. Skarpetki regenerujące to spontaniczny zakup, bo nic innego mnie nie zaciekawiło. Dam znać, jak działają. 

Skorzystałyście z tej promocji? Co kupiłyście?



Następna akcja promocyjna Rossmann będzie dotyczyć opalania, więc, można już szykować listę zakupową :)

4 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)