Meet Beauty - edycja 3 rusza już dzisiaj...

sobota, 20 maja 2017
Kochani!

Dzisiaj rozpocznie się dla mnie 3 edycja Meet Beauty, czyli konferencji dla blogerek i youtuberek urodowych. Tym razem wybrano 300 największych blogów z tej właśnie kategorii. Przez dwa dni będziemy przebywać w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. 


Do dzisiaj w pamięci mam wspomnienia poprzednich dwóch edycji, w których mogłam uczestniczyć i byłam nimi zachwycona. Na zawsze zapamiętam fantastyczną atmosferę, roześmiane osoby, wiele rozmów, ciekawe wykłady, przydatne warsztaty i pycha zupę krem z pomidorów ;) 


Co na nas czeka w tym roku?

- panele główne - wiedza  - z Red Lipstick Monster, marką Dax Cosmetics, Natalią Sławek z bloga www.JestRudo.pl, wykład Tomasza Stopki, Jason`a Hunt`a , panel dyskusyjny "Od bloga do biznesu" prowadzony przez m.in. Hanię (www.hania.com.pl), czy panią Anię Pytkowską!
- warsztaty makijażowe Golden Rose z Karoliną Zientek, warsztaty Neonail, warsztaty Gosh-Copenhagen oraz warsztaty Eyelure London.

Oprócz tego nie zabraknie okazji do zakupów, bo równocześnie z Meet Beauty będą trwały targi Beauty Days. 

W sobotę odbędzie się także Gala Beauty Days, podczas której zostaną wręczone nagrody Beauty dla najlepszych blogerek/vlogerek z kategorii Beauty w 2017 roku. 


Wprost nie mogę się doczekać! Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie, gdzie na bieżąco będę Wam pokazywać, co się dzieje podczas 3 edycji Meet Beauty! 

Z kim się spotkam? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)