Wyprzedażowy box marki Paese - 8 produktów w super cenie!

poniedziałek, 11 stycznia 2016
 Kochani 

Mam dla Was wiadomość na temat nowego boxa marki Paese. Oto informacja z fanpage`a tej marki:


"Noworoczne porządki w magazynach Paese przyniosły niebywałe rezultaty. Okryliśmy trochę zapomnianych produktów, szczyptę bestsellerów w nieaktualnych opakowaniach oraz nieco końcówek serii.
Specjalnie dla Was skomponowaliśmy z nich  WYPRZEDAŻO-BOX PAESE
To istna gratka cenowa: osiem kosmetyków w cenie jedynie 49 zł! Do tego bezpłatna dostawa.
Szczegóły zawartości będą niespodzianką, bo produkty dobieramy losowo.
Pewne możecie być jednak, że w każdym pudełeczku znajdą się: pomadka, cienie, błyszczyk, kredka, kamuflaż, puder, podkład i lakier do paznokci.
Wszystkie w pełnowymiarowych opakowaniach i - oczywiście! - z ważną datą przydatności!
Z wyprzedażą dopiero ruszamy, ale śpieszcie się, bo tym razem boksów jest bardzo niewiele!
Zapraszamy do naszego sklepu internetowego: www.sklep.paese.pl/p/888-wyprzedazo-box-paese"

Zamawiałam już trzy razy boxy przygotowane przez tę markę i byłam zadowolona. Zapraszam do ich recenzji:

Moje poprzednie Paese Boxy

Box numer 1 tutaj...
Box numer 2 tutaj...
Box numer 3 tutaj...
Box numer 4  tutaj...

Zamówiłam i teraz. Jestem ciekawa, czy będzie równie udane. Z pewnością Wam je pokażę :) A Wy miałyście kiedyś Paese box?

Życzę Wam pięknego poniedziałku :)

8 komentarzy:

  1. No proszę, ciekawa opcja :) Jeszcze nie miałam Paese boxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam ale chyba się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna propozycja ale obawiam się nie trafionych odcieni

    OdpowiedzUsuń
  4. W zupełności mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam już kiedyś ich Box'a i wszystko było trafione z wyjątkiem podkładu, trafił mi się za ciemny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tych boxach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ale patrząc po innych edycjach to warto :D

    Pozdrawiam ciepło

    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)