Inspiracje marki Inglot i dotyczące koloru roku PANTONE.

czwartek, 14 stycznia 2016
Kochani

Dzisiaj po południu zapraszam na wpis o pudełku wyprzedażowym Inspired by przygotowanym przez Ewę Wachowicz. A tymczasem mam dla Was coś, co lubicie, czyli zdjęcia z inspiracjami. Tym razem pochodzą od marki Inglot oraz ekipy be Glossy.

Tym razem Inglot proponuje piękne smokey eyes, a na zdjęciu widzimy...
Cienie do powiek Freedom System numery: 376 i 423, sypki cień do powiek AMC numer 80, Eyeliner Gel 77. 

Pigment wpadł mi od razu w oko :)

Drugie zdjęcie inspiracyjne pochodzi z fanpage`a be Glossy i dotyczy koloru roku 2016, czyli PANTONE.


Muszę przyznać, że pomadka, lakiery i eyeliner od razu do mnie zamrugały :)

A jak Wam się spodobały te inspiracje? Która Was zainteresowała?

1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się te cienie z inglota i oczywiście pigment. Na święta dostałam paletkę inglota freedom system także pomogłaś mi w wyborze kolejnych 2 cieni ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)