Promocja na beauty blender - m.in. mydełko Solid gratis

czwartek, 14 stycznia 2016
Kochani

Przekazuję Wam informację o super promocji na oficjalnej stronie beauty blender`a. "Czystość to podstawa dla beautyblendera®, dlatego dzisiaj i jutro dodamy mydełko mini Solid do każdego zamówienia, a na dokładkę dołożymy 10% rabatu (kod rabatowy BBJ16 do wpisania w koszyku), bo miłe rzeczy chodzą u nas parami. Zapraszamy na www.beautyblender.pl"

Zmykam do papierzysków, a wieczorem postaram się wrzucić obiecany wpis o pudełku Inspired by Ewa Wachowicz.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Marzy mi się nowy beauty blender ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ja dostałam od mamy te z ebelina gąbeczki i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)