Ważna wiadomość o najnowszym be Glossy

środa, 13 stycznia 2016
Kochani

Ekipa be Glossy ogłosiła, że ...

Box "Zimowa pielęgnacja" będzie wysyłany od 14 stycznia, a co za tym idzie, jeśli nic nie zawiedzie pudełkami będziemy się mogli już cieszyć w piątek. Szkoda, że w boxie znajdziemy wyłącznie pielęgnację, ale mam nadzieję, że przypadnie nam ona do gustu. Macie przeczucia, co może się znaleźć w środku? 

W związku z wielkim odgruzowywaniem mojej toaletki i porządkami, zapraszam na kolejny wpis wieczorem albo jutro rano... Buziaki! :)

1 komentarz:

  1. Na pewno będzie krem na dzień Naobay ;) Podawali to w mailu :) Moje ostatnie pudełko z pakietu, mam nadzieję, że będzie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)