Taaaka piana, czyli recenzja Foam Makers- Pianotwory dostępne w Biedronce

niedziela, 13 września 2015
Witam ponownie!

Która z nas nie kocha relaksujących kąpieli w wannie pełnej piany, ja w ten sposób najlepiej się relaksuję po ciężkim dniu w pracy. Ciągle szukam ciekawych żeli do kąpieli, testuję, sprawdzam i opisuję Wam tutaj. Tym razem natrafiłam na nowość w Biedronce, a mianowicie Foam Makers, czyli Pianotwory.

Produkt dostępny jest w kolorowym opakowaniu, gdzie znajdziemy 9 pianotworów, w 3 zapachach. Każdy produkt zawiera witaminy A, E, D oraz olejek z awokado. Dzięki tej mieszance nasza skóra ma być nawilżona, gładka i aksamitna w dotyku.

Sposób użycia jest banalny, otwieramy opakowanie, wrzucamy do wanny pod bieżącą, ciepłą wodę. Możemy oczywiście wymieszać dwa pianotwory i uzyskać ciekawy zapach. 

W opakowaniu znajdziemy takie oto warianty kolorystyczne. Jeśli chodzi o zapachy czerwony to słodka truskawka, w środku znajduje się zapach orzeźwiającej limonki, a na końcu  pobudzający pomarańczowy.

Co sądzę o tym produkcie? Super pomysł, ciekawe zapachy, niesamowita ilość piany przy użyciu nawet jednego wariantu zapachowego. Kapiel staje się przyjemnością, skóra po kąpieli z użyciem Foam Makers nie jest wysuszona, więc jak dla mnie ogromny plus za to. Cena w Biedronce ok 7 zł, w Rossmannie widziałam za 10, więc lepiej polować na te w Biedronce. Z pewnością kupię je ponownie. 

A czy Wy znacie ten produkt? Co o nim sądzicie?
ps. przypominam super ofertę Biedronki z kosmetykami dla mamy i dziecka.
Biedronka zaprasza na zakupy mamy i ich pociechy :)

9 komentarzy:

  1. Kurcze, nie widziałam tego nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam ich jeszcze. Ale chętnie dorwę. Pianotwory haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę cos takiego, ale z na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że ja biorę tylko prysznice :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę, ale jak spotkam w Biedronce to skusze się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak je znajdę na pewno się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Są fenomenalne na prawdę ;)piana jest duża i na prawdę extra; )

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)