Piękna mama za grosze i zadowolone dziecko - Biedronka zaprasza kosmetycznie

niedziela, 13 września 2015
Witam serdecznie!

Biedronka nie zwalnia tempa i przygotowała super ciekawą ofertę dla mam i dzieci. Mamy znajdą wszystko, czego potrzebują dla swoich pociech, ale również zadbają o siebie i to w bardzo przystępnych cenach. Mnie szczególnie zainteresowały: dwupak chusteczek nawilżanych po 60 sztuk, musujące jaja kąpielowe dla dzieci Hydrozaurus. Chętnie przyjrzę się standowi Be Beauty, gdzie za kosmetyki do makijażu zapłacimy najwyżej 9 zł. Tu kusi mnie baza pod makijaż, którą już kiedyś miałam oraz masełko do ust. Kuszą mnie też żele AA pod prysznic. Zreszta cała gazetka jest warta zainteresowania.
Tutaj... obejrzycie ją w całości, a warto :)

Biedronka zaprasza na zakupy mamy i ich pociechy :)
A co Wam wpadło w oko z tej oferty?:) Miłego dnia!

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)