Nowości Sephora - nowe marki w Polsce

środa, 13 marca 2019
Dzień dobry

Właśnie w skrzynce na listy znalazłam przesyłkę od Sephory, a niej magazyn o trendach w urodzie na najbliższy sezon. Niestety, pierwsze strony, nie zwiastują niczego dobrego dla portfeli osób kochających (tak, jak ja) palety do makijażu oczu.


Wśród dobrze znanych marek, można wypatrzeć wiele nowości...




Mnie zaciekawiły właśnie te trzy, paleta Sunset od Natashy Denony w super ciepłej kolorystyce. Odkąd zobaczyłam zapowiedź Riviery od Anastasia Beverly Hills, poczułam chęć na wakacje i na ten set kolorystyczny. Ona musi być moja. Niebanalna kolorystyka i super cieni, do czego przyzwyczaiła nas ABH zwiastuje hit ! Na koniec powiew zmian, być może początek całej kolekcji od marki Tarte, co byłoby fantastyczną wiadomością. Na pobudzenie apetytu ciekawy zestaw cieni w nawet przystępnej cenie. Chyba będzie moja...

Co sądzicie o tych nowościach i propozycjach Sephory?

3 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)