Meet Beauty - wspomnienia i smutna wiadomość

wtorek, 19 lutego 2019
Kochani!

"W oczekiwaniu na ogłoszenie listy uczestników 5 edycji Meet Beauty zapraszam na wspomnienia z poprzednich czterech edycji. Do każdej z nich wracam z ogromnym sentymentem... Zobaczcie, jaki jest tego powód:)" Tak zaczynał się wpis o wspomnieniach z poprzednich edycji. Niestety, wczoraj dotarła do nas bardzo smutna wiadomość:





Będzie mi ogromnie brakować tego klimatu, jaki tworzyła ekipa Meet Beauty, zawsze czekałam na ten zwariowany, pełen emocji i wrażeń weekend w Warszawie. Oby w 2020 się udało. A tymczasem, powspominajmy...




Każda była inna, ale z każdej wracałam z głową pełną inspiracji i wrażeń. To także nowe znajomości.
Dziękuję ekipie @meetbeautyconference💖💟♥️ #meetbeautyconference2018 #meetbeautyconference


Relacja z pierwszej edycji, bo od niej wszystko się zaczęło, znajduje się tutaj...

Druga edycja była już na większą skalę, był Stadion Narodowy i wiele nowości, tutaj... znajdziecie migawki z tego wydarzenia

Trzecia edycja Meet Beauty trwała aż dwa dni i była pełna wspaniałych wydarzeń, które opisuję i pokazuję na zdjęciach w tym wpisie...

Wspomnienia z czwartej edycji znajdziecie w tym poście

Zgłaszaliście się na to wydarzenie? 

2 komentarze:

  1. Byłam tylko raz, ale bardzo pozytywnie wspominam. Szkoda, ze w tym roku Meet Beuaty się nie odbędzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Również żałuję, że w tym roku nie będzie Meet Beauty :( Też byłam na wszystkich czterech edycjach!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)