Dodatki kosmetyczne do gazet - styczeń 2019

wtorek, 22 stycznia 2019
Kochani

Nie pierwszy raz zachęcam Was do sięgnięcia po czasopisma dla kobiet, w których możemy znaleźć różnego rodzaju dodatki. Czasami są to gąbeczki do aplikacji podkładu, pędzle Blend It. Innym razem cienie lub rozświetlacz Inglot. A o czym opowiem tym razem? Jakie dodatki znalazłam w magazynach, które chętnie czytam, nawet bez dodatków?


Opowiem o dwóch magazynach, zacznijmy od Elle




W Elle znalazłam dwa produkty od marki Joanna. Oba mają pojemność 30 ml i na pewno się u mnie nie zmarnują. Pierwszy z nich to Argan Oil Eliksir Jedwabisty. Jak się okazuje, jest to produkt pełnowymiarowy i kupimy go za około 16 zł. Jedwabisty eliksir z linii Argan Oil przeznaczony jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura eliksiru zawiera niezwykle cenny we właściwości pielęgnujące olej arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert. Eliksir doskonale regeneruje nawet najbardziej zniszczone i przesuszone partie włosów oraz rozdwajające się końcówki. Redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów przywracając im niesamowity połysk i nadając im miękkość.
Drugim dodatkiem jest Jedwab do włosów, także od marki Joanna.  Produkt służy przede wszystkim do stylizacji włosów. Nie obciąża ich, lecz nadaje im zdrowy i naturalny wygląd. Po aplikacji włosy stają się miękkie, łatwe do rozczesania i ułożenia. Jedwab zapewnia też aksamitny połysk i gładkość. Zabezpiecza włosy przed niszczącym wpływem wysokiej temperatury. Preparat został zamknięty w wygodnym opakowaniu, które wyposażone jest w pompkę ułatwiającą aplikację. Za 30 ml tego kosmetyku zapłacimy także około 16 zł. 

Super! Produkty tego typu lubię, więc z chęcią poznam te, dołączone do magazynu Elle.


Czas na magazyn Zwierciadło i dwa dodatki, które pomogą nam w pielęgnacji naszej twarzy. Za ten zestaw zapłaciłam 7.99 zł, więc jest to super cena, jak za magazyn i dwie maseczki w płachcie.


W magazynie znalazłam maseczkę od Belleza Castillo - Owieczkę oraz Nawilżającą i Nawadniającą maskę Ocean Feeding Fiber Mask od Neogen Dermalogy. Obie pochodzą ze sklepu maseczkowyraj.pl. Fantastycznie, takie produkty schodzą u mnie non stop, więc jestem bardzo zadowolona!

A jak Wam się podobają te dodatki?

6 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)