Blogmas Day 22 - kalendarzowe finiszowanie

wtorek, 1 stycznia 2019
Dzień dobry

Czas na odsłonięcie zawartości okienek z numerem 22. Tak wiem, w tym roku jestem baaardzo do tyłu:) Zupełnie się tym nie przejmuję:) No to do brzegu...




1. Lookfantastic postawiło na akcesoria i w szufladce znalazłam dwustronny pędzel do makijażu, który został stworzony na potrzeby kalendarza. Ciekawy produkt:)
2. W kalendarzu Sephory znalazłam miniaturę rozświetlacza Becca w odcieniu Opal. Przepiękny i tworzący super efekt na twarzy. Jestem na tak!
3. Yves Rocher zadbało o moje paznokcie na wigilijną kolację. Był to odcień ciemnego borda!
4. A na wieczorne spa jogurt do ciała od The Body Shop z linii Moringa! Super zapach!


Zapraszam na odsłonę ostatnich okienek, a później kolejne ciekawe (mam nadzieję:)) wpisy.

Happy New Year! Szczęśliwego Nowego Roku, w zdrowiu, szczęściu i miłości :)

3 komentarze:

  1. O, bardzo ciekawa odsłona. Szczęśliwego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach Moringa z TBS :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym jogurtem do ciała. Chętnie poznam Twoją recenzję tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)