Promocje, zniżki i niezłe okazje

piątek, 28 grudnia 2018
Dzień dobry

Jestem na wyjeździe. Zadowolona zasiadłam do laptopa, aby przygotować dla Was wpis z pozostałymi okienkami kalendarza, a tu klops...na pendrivie mam wszystkie zdjęcia, oprócz jednego magicznego folderu z tymi z zawartością okienek. Wracam 31, więc na pewno je wrzucę. Warto je pokazać. Mam nadzieję, że Kogoś zainteresują. 


Tymczasem, dookoła szaleją promocje. W Douglasie wszystkie kosmetyki do makijażu oczu, ust i paznokci kupimy z 30% zniżką. Tak, jak co roku. 




MAC obniża o połowę cenę swoich limitowanek, byłam w sklepie stacjonarnym, ale nie wszystkie obowiązywała promocja. Ciężko się w nich połapać, więc nie skorzystam. 


W Clinique w dniach 27-31 grudnia zniżka 25% na kategorię makijaż oraz zestawy prezentowe.


25% zniżki dla właścicieli karty Black i 30% dla tych z kartą Gold proponuje Sephora. Oczywiście nie kupimy taniej produktów Fenty Beauty, Anastasia, Huda Beauty i wszystkich najbardziej kuszących! Na stronie znajdziemy także zakładkę ze zniżkami. 

Zamierzacie skorzystać z którejś z ofert? Na co polujecie?

1 komentarz:

  1. Mam wrażenie, że teraz są lepsze promocje niż na Black Friday ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)