Blogmass dzień 1 - co znalazłam w okienkach z nr 1?

sobota, 1 grudnia 2018
Dzień dobry

Cieszę się,  że widzimy się ponownie. Czas zajrzeć do kalendarzy, które czekają w moim pokoju już długo. Dłużej czekam ja, bo zewsząd atakowały mnie openboxy kalendarzy i tylko silna wola sprawiła, że powstrzymałam się i żadnego z nich nie oglądałam. 
Czas na zawartość okienek z numerem 1


Aby nie spoilerować, zdjęciem poglądowym będzie zawsze zdjęcie nie związane z zawartością okienek. Dopiero po kliknięciu na dalej, zainteresowane osoby poznają zawartość i moje wrażenia:)




W okienkach z numerem 1 znalazłam dzisiaj taki oto zestaw kosmetyków:

W kalendarzu Yves Rocher znalazłam miniaturę perfum Oui l'amour o pojemności 5 ml. Zapach dostajemy w przepięknym miniaturowym flakoniku, bez atomizera. Na stronie YR przeczytamy"


"Oui a l’Amour jest manifestem śmiałości i pasji! To nieoczekiwane spotkanie musującej świeżości i wibrującej zmysłowości. Rześkie nuty dzięgla podkreślają naturalną kobiecość roży. Ten roziskrzony bukiet otulony jest delikatnym ciepłem bobu tonka połączonym z elegancją drzewa cedrowego. Oui a l’Amour to zapach nieskończonej miłości."Sophie Labbé, Kreatorka zapachu."
Zapach przypadł do gustu moim nozdrzom, więc chyba się polubimy!:)


W kalendarzu Sephory znalazłam miniaturę kultowego toniku marki Pixi, a mianowicie Glow Tonic o pojemności 40 ml, więc całkiem sporo, aby przetestować i wyrobić sobie opinię na jego temat. Tonik znam i baaaaardzo lubię! "Złuszczający tonik do twarzy. Napina, ujędrnia i wyrównuje teksturę skóry. Dzięki złuszczającemu działaniu pomaga usunąć martwe komórki i pozostawia zdrowszą skórę. Do każdego typu skóry. Bez alkoholu."

Czas na kalendarz The Body Shop i okienko numer 1:

Znalazłam w nim miniaturę żelu pod prysznic z linii zapachowej Vanilla Marshmallow o pojemności 30 ml. Zapach jest całkiem przyjemny i na pewno dzisiaj powędruje ze mną pod prysznic. 

Na koniec kalendarz Lookfantastic i cudowna zawartość pierwszej szufladki, a mianowicie paleta Contour and Colour Pro Palette by HD Brows i Lookfantastic. Zestaw zachwyca już od samego patrzenia na niego, a na testy przyjdzie czas jutro. 

Jak się Wam podoba zawartość okienek w kalendarzach, które otwieram? Który najbardziej Was ciekawi? Czekam na Wasze opinie:)

Miłego popołudnia!

4 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)