Blogmas Day 18 - zachwyt czy rozczarowanie?

czwartek, 20 grudnia 2018
Witam serdecznie

Powoli zbliżamy się do najbardziej wyczekiwanego dnia, a raczej kolacji w ciągu roku, za nami 18 dzień. Co znalazłam w kalendarzach adwentowych?



Zobaczmy razem...


1. Lookfantastic ukrywał  Ultra Repair Cream  marki First Aid Beauty Uniwersalny krem nawilżający przynoszący ulgę i długotrwałe nawilżenie dla skóry suchej, wrażliwej, atopowej, z egzemą. Formuła kremu zapewnia natychmiastowe wchłanianie bez tłustej warstwy. Odpowiedni dla wszystkich typów cery. Nie zawiera alkoholu, oleju mineralnego, lanoliny, kompozycji zapachowych, parabenów, pochodnych soi i orzechów. Przetestowany dermatologicznie, bezpieczny dla alergików, wegański. Kosztuje ok 57 zł.

2. W kalendarzu Yves Rocher znalazłam miniaturę maseczki do włosów na noc, Sleeping Care o pojemności 30 ml.  chętnie wypróbuję.

3. W okienku numer 18 kalendarza z Sephory krył się słoiczek 15 ml kremu Cicapair. Wyrównujący koloryt skóry krem na dzień, zmieniający barwę z zielonej na beżową, który neutralizuje zaczerwienienia, jednocześnie ochraniając skórę. 50 ml kosztuje 169 zł. 

4.  No i czas na The Body Shop, a w nim 50 ml masło do ciała z masłem Shea. 

No i znowu jestem zadowolona, a jak Wam się podoba ta zawartość?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)