Blogmas Day 17 - takie oto piękności

środa, 19 grudnia 2018
Dzień dobry

Czas na 17 odsłonę kalendarza adwentowego, a właściwie 4:) Co skrywały okienka?






Muszę przyznać, że było ciekawie:)




1. Kalendarz The Body Shop nie obniża lotów i podrzucił mi 100 ml tubkę kremu do rąk o przepięknym zapachu English Rose. Jestem nim zachwycona i uzależniona:)
2. W Yves Rocher znalazłam 50 ml szampon do włosów bardzo suchych lub zniszczonych. Jest ok, ale nie ma szału:)
3. Lookfantastic w szufladzie numer 17 skrywał 10 ml serum winogronowego, rozświetlającego od marki Caudalie, oj tak, jestem go bardzo ciekawa!
4. Na koniec mój ulubieniec, a więc baza Porefessional od Benefit w kalendarzu Sephory.

Jestem na tak! A jak Wam się podobają te produkty?

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)