Suchy szampon dla brunetek Nivea

poniedziałek, 13 sierpnia 2018
Dzień dobry

W czasie mojego pobytu na wakacjach, dotarła do mnie przemiła przesyłka od marki Nivea


Tym razem przesyłka została zapakowana w przeurocze opakowanie, a nie tradycyjne biało - niebieskie pudełko. Co znalazłam w środku?


SUCHY SZAMPON DLA BRUNETEK

Co obiecuje producent?

"Ciesz się w pełni każdym dniem dzięki nowemu suchemu szamponowi dla brunetek NIVEA® FRESH REVIVE! Ekspresowo odśwież swoje ciemne włosy i zachowaj ich naturalny kolor dzięki innowacyjnej formule 3w1 zapewniającej:
1. całodniową świeżość z przyjemnym zapachem
2. pełną objętość
3. delikatne oczyszczanie bez podrażniania skóry głowy.
  • Ekspresowo odświeża ciemne włosy
  • Zachowuje naturalny kolor włosów dzięki innowacyjnej formule 3w1
  • Odświeża na cały dzień i otula włosy przyjemnym zapachem
  • Zapewnia pełnię objętości
  • Delikatne oczyszcza bez podrażniania skóry głowy"

Moja opinia: 

Po suche szampony sięgam sporadycznie, ale w tym gorącym okresie postanowiłam sprawdzić, co przygotowała marka Nivea. W chwilach, gdy chciałam odświeżyć włosy, a nie miałam możliwości, aby je umyć, pomocny okazał się ten oto produkt. Ma przyjemny zapach, łatwo i szybko się go aplikuje i co najważniejsze, nie zostawia białych śladów na włosach, z czym my, brunetki często miałyśmy problem, korzystając z tego typu produktów. Szampon odświeża włosy nawet na cały dzień. Nie podrażnił mojej wrażliwej skóry głowy. Wrzucam go do walizki, bo niebawem szykuje mi się jeszcze jeden wyjazd i z pewnością mi się przyda. 
Znacie ten kosmetyk?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)