Nowe czekoladki od Revolution

wtorek, 14 sierpnia 2018
Witam serdecznie

Marka Makeup Revoution nie spoczywa na laurach i non stop wydaje coraz to ciekawsze palety. My, klienci mamy problem, bo nie wyrabiamy z ich zakupem i testowaniem:) Wkrótce w sprzedaży pojawią się takie piękności:

Niezwykła, odmienna i niebanalna paleta, która od razu wpadła mi w oko. Nieco przypomina Fortune Favours The Brave, ze względu na te "cudaczne" cienie, ale mam nadzieję, że będzie o wiele lepsza.

Tu widzę sporo podobnych odcieni z paletą Sophx Extra Spice. Owszem, kolory są piękne i aż krzyczą, aby po nie sięgnąć, ale szkoda, że aż tak jest zbliżona do tamtej palety. 

No i tu będę się zastanawiać nad zakupem, bo takich kolorów nie mam, a na zdjęciu wyglądają intrygująco. Zerknę jeszcze na tutoriale, aby się upewnić, czy faktycznie warto po nią sięgnąć.

Czas na różowe cudo, które również mnie zaciekawiło. Piękne błyskotki i ładna kolorystyka.

Palety można już kupić na stronie tambeauty, stamtąd pochodzą wszystkie grafiki. Cenowo będą wychodzić po jakieś 40 zł, więc nie jest źle. Mam nadzieję, że MUR trochę zwolni z wypuszczaniem nowości:) Spodobała Wam się któraś z palet?




9 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie paletki czekoladki <3
    Zbankrutuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj fajnie się zapowiadają. Wpadnij i do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje sie ze mam na nie ochote, ogolnie nie przepadalam za cieniami Revolution, ale czekoladki mnie kusza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad błękitną sama będę się zastanawiać. Różowa też ma moje kolory:) Pozostałe to takie mieszaniny z wcześniejszych palet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Designerska perełka :O Ale to cieszy oczy o.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ oni ostatnio szaleją :D Podoba mi się ta ostatnia i ta, która jest podobna do Extra Spice ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie inne kolory niż się spodziewałam :) Ale dobrze, że zróżnicowane - jest w czym wybierać i co łączyć.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)