Upolowany i to za połowę ceny!

poniedziałek, 9 lipca 2018
Witam serdecznie

Dzisiaj nie będzie o kosmetykach. Pokażę Wam coś, co właśnie upolowałam i z czego bardzo się cieszę! Właśnie wróciłam z pobliskiej Biedronki, a tam czekało na mnie takie cudo...




Koszyk, który wyskakiwał swego czasu non stop na Instagramie. Zerknęłam, czy nie jest uszkodzony i dorzuciłam do moich zakupów spożywczych. Przy kasie czekała na mnie kolejna niespodzianka...

Pani poinformowała mnie, że jest to ostatnia, wyprzedażowa sztuka i jego cena została obniżona o połowę. Zapłaciłam za niego niecałe 15 zł!!! :) No wow! Co prawda koszyk nie ma długiej rączki do noszenia na ramieniu, ale dla mnie to żaden problem. Będzie jak znalazł na wyjazd nad morze. 


W środku znajdziemy materiał, który możemy ściągnąć sznurkami, co sprawi, że nasza zawartość będzie w pewien sposób "zamknięta", a nie na widoku dla wszystkich. 

Co sądzicie o takiej okazji? Lubicie koszyki?

5 komentarzy:

  1. Koszyk świetny i jeszcze za taką cenę Ci się go udało upolować , zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w mojej Biedronce albo go nie było wcale albo został tak szybko wybrany, bo mimo iż bywa w niej kilka razy w tygodniu ani razu go nie widziałam:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go upolowałam w normalnej cenie i też to była ostatnia sztuka :P ale Ty masz w innej wersji bo ja nie mam tego wewnętrznego ściągacza :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)