Rozkład jazdy na blogu - koniec maja / długi weekend

niedziela, 27 maja 2018
Kochani

Właśnie przygotowuję wpisy na najbliższe dni. Wyruszam na 5 dni, więc muszę napisać je wcześniej. Z pewnością będę chciała się uporać ze śmieciami, a mianowicie z dużym denkiem, które muszę podzielić na trzy wpisy, produkty różne, te do pielęgnacji twarzy oraz kolorówka. Opowiem Wam o nowości z Biedronki, pokażę super gagatka upolowanego w TKmaxx za grosze i ... jeszcze nie wiem, co dalej. Mam nadzieję, że zajrzycie do mnie codziennie i będziecie zadowoleni.

Miłej niedzieli i udanego tygodnia!


2 komentarze:

  1. będę zaglądać :D ja sama ostatnio też mam coraz mniej czasu :( ale może uda mi się chociaż trochę nadgonić z wpisami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja się zbliża, więc też nie mam za dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)