Maseczki z Biedronki?

poniedziałek, 28 maja 2018
Kochani

W ostatnich dniach w Biedronce pojawiły się bardzo ciekawe nowości. Saszetki są umieszczone w zwykłych kartonowych pojemnikach w pobliżu innych produktów Be Beauty, kosztują około 1,30 zł (za maseczki do włosów) i przyciągają uwagę... o czym mowa?



Mowa o maseczkach w saszetkach Be Beauty, dzięki którym zadbamy o nasze włosy. Jakie warianty mamy do wyboru? Wzmacniającą - do włosów skłonnych do wypadania, ma zapewnić objętość oraz mniej wypadających włosów. Regenerująca - do włosów zniszczonych, wymagających pielęgnacji, zapewni nam głęboką regenerację i odżywienie włosów. Maska nawilżająca - do włosów suchych i pozbawionych blasku, zapewnia kompleksową rewitalizację i blask. Maska odbudowująca do włosó osłabionych, gruntownie wzmacnia i wygładza włosy. 
W ofercie pojawiły się także maseczki do twarzy w saszetkach. U mnie była dostępna maseczka do twarzy peel off - Aktywny Detox Węglowy, która wystarczy na dwa użycia i zapewni naszej skórze oczyszczenie, odświeżenie i wygładzenie. 

Jestem bardzo na tak, jeśli chodzi o nowości Biedronki. Będą idealne do wrzucenia do kosmetyczki wyjazdowej, a owych wyjazdów szykuje nam się się z narzeczonym trochę. Nie muszę dźwigać sporych opakowań, a mam pewność, że i w podróży zadbam o moje włosy i skórę. 

Znacie te nowości?

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)