Rozkład jazdy na blogu - 30.04-4.05

niedziela, 29 kwietnia 2018
Kochani

Wróciłam z Meet Beauty i próbuję ogarniać wpisy na blogu. Z pewnością nie zostawię Was bez kilku słów. Właśnie skończyłam sesję zdjęciową produktów, jakie przywiozłam ze sobą z Warszawy. Posty o tej tematyce pojawią się, ale nie obiecuję, że w tym tygodniu. Niestety, nie mam długiego weekendu majowego, będę siedzieć w szkole, więc postaram się pisać w wolnych chwilach. Na pewno będzie czekać na Was wpis z zawartością kwietniowego be Glossy, opowiem o nowościach z Ziaji, Drogerii Natura. Zaprezentuję Wam moją opinię na temat balsamu Czarszki i ... zostawiam miejsce na wpisy spontaniczne;)

Zapraszam do regularnych odwiedzin i życzę pięknego weekendu majowego:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)