Cztery Ziajo - nowości

poniedziałek, 30 kwietnia 2018
Dzień dobry

Sklep Ziaja odwiedzam od czasu do czasu, zazwyczaj, gdy denkuję moją ukochaną pastę do oczyszczania twarzy z serii Liście Manuka. Co tym razem kupiłam?


W sklepie obowiązywała promocja na wiele produktów ( 2 w cenie 1 ) Skusiłam się na duet  z linii bio aloes. W niskiej cenie dostałam tonik do odświeżania i nawilżania skóry twarzy oraz krem bio aloes, który już podarowałam mojej mamie, bo jej akurat skończył się krem, który stosowała. Jest z niego zadowolona, zwłaszcza, że jest on aloesowy, a moja mama aloes w kosmetykach uwielbia! Tonik spisuje się fantastycznie i chętnie po niego sięgam, aby ukoić moją skórę, zwłaszcza po wieczornym demakijażu. Kupiłam oczywiście wspomnianą wcześniej pastę do głębokiego oczyszczania twarzy, przeciw zaskórnikom z linii Liście Manuka. Dla mnie to najlepszy produkt do speelingowania tego, co konieczne na naszej buzi. Sięgam po nią nieustannie, zazwyczaj stosuję ją raz w tygodniu. To wystarcza. W niższej cenie dokupiłam także oczyszczający żel micelarny z peelingiem do twarzy, do skóry zmęczonej, pozbawionej blasku, wrażliwej. Ten produkt pochodzi z linii z Antyoksydacja - profilaktyka pierwszych zmarszczek z jagodami acai. 

Do zakupów dostałam kilka próbek. Za zakupy zapłaciłam ok 25 zł. Lubię produkty Ziaja, a Wy?

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe produkty, nie miałam okazji ich używać

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja używałam i to nie raz :D jedne z lepszych kosmetyków jakie kiedykolwiek miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również kocham tą pastę z liści manuka! Jest wprost idealna dla mnie, najlepszy peeling do twarzy jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serię liście manuka polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasta oczyszczająca jest genialna ! Dawno nie kupowałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziajka często ma fajne promocje typu 1+1 :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)