Zimowi umilacze czasu - kosmetyki i nie tylko

środa, 7 lutego 2018
Kochani

Podczas jednego z wykładów, w którym brałam udział w czasie Meet Beauty Conference, prowadzący zaproponował, aby od czasu do czasu przypominać na blogu wpisy, które np. rok temu cieszyły się popularnością na naszej stronie. Postanowiłam tak dzisiaj uczynić i przypomnieć Wam wpis o zimowych umilaczach czasu, w którym opisałam nie tylko kosmetyki, ale także akcesoria. Może coś wpadnie Wam w oko, może któryś z nich jest i Waszym ulubieńcem. Jutro zapraszam na nowy wpis, a dzisiaj zapraszam do powspominania...

Zimowi umilacze czasu wg. make - up - land


Oczywiście, w tym roku mam inne ulubione kosmetyki, o których wkrótce opowiem na blogu :)

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)