Wieczorowy makijaż z marką Delia Cosmetics

piątek, 16 lutego 2018
Kochani

W minionym tygodniu dotarła do mnie przesyłka z zestawem kosmetyków marki Delia Cosmetics, którymi można wykonać karnawałowy, czy też wieczorowy makijaż. Muszę przyznać, że marka Delia przyzwyczaiła mnie do bardzo ciekawych i przemyślanych przesyłek, które są spójne i związane z konkretnym tematem. 

Wcześniej dostałam:


Pomadki matowe o super wykończeniu w wielu kolorach
Niespodzianka mikołajkowa z produktami do makijażu
Płukanki do włosów zapewniające ciekawe, zwariowane kolory
Zestaw do pielęgnacji stóp
Zestaw do pielęgnacji dłoni i paznokci
Nowości do oczyszczania twarzy

Przejdźmy do najnowszej przesyłki oraz jej zawartości. Delia zaproponowała wykonanie makijażu karnawałowego, ale po moim zapaleniu zatok i katarze, nie prezentuję się na tyle dobrze, aby zaprezentować Wam moją facjatę :) Przygotowałam swatche kolorów, abyście mogli zobaczyć, co i jak wygląda. Zapraszan. 


Przesyłka jak zawsze wyglądała fantastycznie i cieszyła oko. W środku znalazłam kartę z listem od wizażystki Delii, która zaproponowała, jak możemy wykorzystać dane kosmetyki. 

Żaden makijaż nie obędzie się bez dobrego podkładu i tak też w paczce znalazłam podkład w dwóch odcieniach, aby dobrać ten najlepszy i najbardziej pasujący. 


Podkład Luxury Look Lumi&Health Natural Radiance Hydrating Foundation - ma nam zapewnić olśniewający makijaż, aksamitną cerę oraz luksusowe uczucie nawilżenia skóry. Jest to płynny podkład rozświetlająco - nawilżający do cery suchej, normalnej i mieszanej. 


Ma zapewnić skórze promienny i zdrowy koloryt. Podkład nawilża, uwydatnia naturalny blask skóry, ujednolica koloryt, wygładza, niweluje niedoskonałości, nadaje skórze zdrowy wygląd, zapewnia efekt perfekcyjnie rozświetlonej skóry, nie zatyka porów, nie zawiera parabenów i oleju parafinowego, zawiera witaminę PP, ekstrakt z baobabu oraz pigmenty rozświetlające. Dostałam odcienie 11 Ivory oraz 12 Nude Beige, których swatche znajdziecie poniżej.

11 Ivory oraz 12 Nude Beige - podkład Delia
Czas na dobre ugruntowanie podkładu, a więc puder...


Puder prasowany matowy otrzymałam w najlepszym odcieniu, a mianowicie 01 Transparent, idealnie stapia się z kolorem mojej buzi. Nie ma żadnego odcienia, więc nie sposób go ująć na swatchu. Dobre zmatowienie skóry na wiele godzin, to już zauważyłam. Sprawdza się przy wykańczaniu makijażu po użyciu podkładu, do zmatowienia skóry. Wyrównuje koloryt cery, nadaje jej naturalny blask. Pozostawia matowe wykończenie, skóra wygląda na zdrowszą i odmłodzoną. Puder może być stosowany samodzielnie na krem. Idealny do każdego typu makijażu (dzienny, wieczorowy) i do poprawek w ciągu dnia. Opakowanie zawiera praktyczne lusterko i puszek. Kosztuje około 15 zł. 

Pora na nadanie skórze zdrowego blasku...


Przepiękny róż do policzków w formie mozaiki - Multicolor Blush w odcieniu Bronze 02, a więc brązowy. Na zdjęciu z otwartym wieczkiem nie widać brązowego koloru, ale najciemniejsza część ma właśnie odcień jak bronzer. Produkt możemy stosować na dwa sposoby, albo korzystając z każdego z odcieni osobno, albo mieszając je ze sobą. 

Swatche mozaiki Multicolor Blush - Delia Cosmetics
W wieczorowym makijażu nie możemy zapomnieć o podkreśleniu naszego spojrzenia, a co nam to zapewni? Na pewno wyjątkowe cienie do powiek, którymi uwydatnimy kolor naszych oczu


Otrzymałam dwa odcienie matowe oraz dwa o wykończeniu perłowym. Są to numery 08, 10, 17, 18.


Pierwszy u góry to czarny z drobinkami, 18 Matt, następnie, 08 również matowy, szary 17 w wykończeniu Pearl oraz baby blue o takim samym wykończeniu. Producent opisuje je jako miękkie i mocno napigmentowane, łatwe w aplikacji i trwałe. W ofercie znajdziemy 18 kolorów w wykończeniu matowym, perłowym i satynowym, co pozwala na dobranie makijażu do odpowiedniej okazji. Każdy z nich kosztuje około 12 zł. 

Swatche odcieni 10, 08, 17, 18
W wydobyciu głębi naszego spojrzenia, jako baza pod cień może nas wspomóc kredka do powiek, koniecznie miękka, ale nie rozmazująca się i dobra w aplikacji. 


W przesyłce znalazłam Soft Eye Pencil w odcieniu czarnym - jest to miękka, czarna kredka z elegancką złotą skuwką. Idealnie sunie po powiece, nie podrażnia jej. Zostawia kształt, jaki chcemy osiągnąć. 


Swatche kredki do oczu Soft Eye Pencil
Kredka nie rozmazuje się i zostawia trwałą linię aż do momentu demakijażu. Możemy ją dostać w 5 odcieniach. Przejdźmy do podkreślenia naszych rzęs...



W prezencie od Delii dostałam maskarę 3D Lashes New Look Mascara - ma zapewnić trójwymiarowe rzęsy przez cały dzień. Nowoczesna, ultralekka formuła zostawia na rzęsach elastyczny film, który pokrywa każdą rzęsę. Specjalna kombinacja miękkich wosków daje niezwykłą trwałość maskary oraz intensywnie czarny kolor. Silikonowa szczoteczka o stożkowym kształcie dociera do wszystkich rzęs, wyciągając je ku górze, sprawiając, że zyskują na objętości. 

Tuszu na chwilę obecną nie otwieram, bo mam w użyciu dwie maskary, więc ta poczeka na swoją kolej. Jestem jej bardzo ciekawa.


Makijaż karnawałowy, wieczorowy, czy też dzienny nie obędzie się bez podkreślenia naszych ust. W tym celu w paczce znalazłam pomadkę płynną Matt Liquid Lipstick - w najmodniejszym obecnie wykończeniu, a więc metalicznym. Otrzymałam kolor 106 Jennifer. 

Płynna pomadka do ust Delia - kolor 106 Jennifer
Jako dodatek Delia dorzuciła do paczki lakier do paznokci, który prezentuje się niesamowicie ciekawie...


Jest to seria lakierów Coral Galaxy o wykończeniu metalicznym. Ma nam zapewnić lśniące, mieniące się paznokcie z metalicznym poblaskiem. W ofercie znajdziemy 8 kolorów zawierających drobinki, przywodzące na myśl mleczną drogę lub gwiezdny pył. Doskonałe na każdą okazję, szczególnie na imprezę. 


Dodatkowym prezentem była przepiękna maska, którą na pewno wykorzystam w niejednej sesji zdjęciowej. Całość przesyłki prezentuje się bajecznie!


Który z kosmetyków najbardziej Was zaciekawił? Znacie markę Delia?

4 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)