Paletki idealne na wyjazd - Huda Beauty

środa, 28 lutego 2018
Kochani

W okresie świątecznym, który dawno za nami, pod choinką znalazłam 2 paletki w mini rozmiarach od marki Huda Beauty. Byłam już posiadaczką dwóch dużych palet tejże marki, byłam zadowolona z cieni w nich znajdujących się, więc te maluchy bardzo mnie zaciekawiły...


Na początku otrzymałam dwie piękności, a mianowicie Smoky Obsessions and Mauve Obsessions. W małej kopercie znalazłam jednak kartę podarunkową do Sephory, dzięki której kupiłam pozostałe dwie palety, korzystając ze zniżki -20%. Dzisiaj skupimy się jednak na tych dwóch najpopularniejszych opcjach kolorystycznych.




Mimo tego, że najpopularniejszą paletką stała się Mauve Obsessions, ja zachwyciłam się wersją Smoky, która posiada przepiękne cienie. Uwielbiam błyskotki w niej zawarte, ale z chęcią używam także czerni i brązów, które są idealnymi matami. Brąz często stosuję jako cień do wypełniania brwi. W tym momencie paletka jest dla mnie niezastąpiona, jeśli chodzi o krótkie wyjazdy. 


Mauve Obsessions to kolory, które nigdy mi się nie znudzą! Cienie matowe są doskonałe, a błyskotki idealnie nałożymy na poprzednio zaaplikowane cienie. Zresztą, każdy z cieni doskonale się łączy z innymi, kolory nie wytracają się, nie znikają pod wpływem blendowania, nie znikają z powiek. Pigmentacja każdego z nich jest doskonała! 

Każda z palet zawiera 9 cieni i kosztuje 129 zł. W naszych Sephorach są obecnie niedostępne, chociaż co chwilę słyszymy, że mają wrócić do sprzedaży. Może tak będzie... Jeśli wrócą, nie zastanawiajcie się długo. To jedne z lepszych palet, jakie posiadam (a posiadam ich mnóstwo, bo niestety jestem paletoholiczką;P) 

Jak się Wam podobają te zestawy cieni?



5 komentarzy:

  1. Nie są to w 100% moje wersje kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta druga paleta podbiła moje serce:) kolory idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. planuje zakup, ale tej z pomaranczami, choc moze.. wezme te Mauve.. Piekne sa te palety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniałe kolory w tych paletach.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)