Dwie gazety z dodatkami, które warto mieć w tym miesiącu

poniedziałek, 13 listopada 2017
Dzień dobry

Często na blogu podsuwam Wam tytuły magazynów, które warto zakupić w danym miesiącu. Często dzieje się tak ze względu na ciekawe dodatki dołączane do nich. Tym razem wybrałam dwa, które kupiłam i chcę Wam zarekomendować:)



Pierwszym z nich jest Twój Styl, który polubiłam dopiero po dwudziestce piątce:) Wcześniej nie trafiał do mnie, nie mogłam w nim znaleźć materiałów dla siebie. Teraz często gości w moim domu. Za niecałe 10 zł otrzymujemy obszerny magazyn (prawie trzysta stron), z wieloma ciekawymi artykułami i jak to w listopadzie bywa, z kalendarzykiem do torebki. Nie mogłam się nie skusić na ten numer. Kalendarzyki z gazet często u mnie goszczą, a ten wygląda przepięknie. W środku znajdziemy sporo miejsca na zapiski i spostrzeżenia. Myślę, że warto...



Oprócz tego postawiłam na magazyn Elle. Tu przemówił do mnie cień Inglot będący dodatkiem. Cień pochodzi z najnowszej kolekcji Italian Kiss. Mój ma przepiękny kolor idealny do codziennych makijaży.


Kolor jest idealny! Co do pigmentacji, nie można mu nic zarzucić, więc warto sięgnąć po najnowszy numer Elle, gdzie oprócz wielu artykułów znajdziemy kosmetyczną niespodziankę.


Cena Twojego Stylu to jak wspomniałam 9,99 zł 
Cena Elle 12 zł z groszami.

Czy warto? Według mnie tak, ale wiadomo, że każdy z nas może mieć inne zdanie, nie znosić czytania papierowych gazet, itp. Może jednak komuś przyda się ten wpis:)



Wpis nie jest sponsorowany.

9 komentarzy:

  1. Długie lata nie kupowałam już żadnych gazet. Wersja z kalendarzykiem jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może sama się skuszę ;) Ten kalendarz mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jutro zakupię sobie te gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Twój styl" już kupiłam, głównie ze względu na kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój Styl dla kalendarza od 3 lat kupuję co roku. I moim zdaniem warto bo np. w Empik podobne kalendarze są po około 30 zł za sztukę. A Twój Styl nawet ma co nieco do poczytania, więc chyba warto. Gazetę z cieniem widziałam, ale chyba niewielu paniom cieni do powiek brakuje. No i cena jak za gazetę ciut wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarz bardzo ładny, ale może być dla mnie niestety za mały. Na gazetkę z cieniem pewnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)