Zapas Lactacyd na cały rok - #becauseimprecious

wtorek, 31 października 2017
Dzień dobry

Jakiś czas temu opowiadałam Wam o fantastycznej niespodziance, jaką otrzymałam od marki Lactacyd. W przesyłce PR-owej otrzymałam nowość tej marki, o której pisałam właśnie we wspomnianym wyżej poście. 


Oprócz niespodzianki, jaką otrzymałam, miałam możliwość zorganizować konkurs dla moich obserwatorek, który oczywiście miał miejsce na blogu. Wyniki zaprezentowałam tutaj...
Dzięki organizacji konkursu, moje Czytelniczki mogły otrzymać zestaw kosmetyków do higieny intymnej, a ja otrzymałam taką oto niespodziankę...




Wśród produktów, jakie znalazłam w przesyłce są:

Delikatny olejek do higieny intymnej, Odświeżający żel do higieny intymnej, delikatna emulsja do higieny intymnej, żel do higieny intymnej Fresh,  emulsja do higieny intymnej łagodząca podrażnienia, emulsja do codziennej higieny intymnej. Oprócz olejku, który już zdążyłam przetestować, wszystkie produkty są dla mnie nowością. Nie wykluczam podzielenia się przesyłką z bliskimi mi kobietami. Jeszcze raz dziękuję marce Lactacyd za fantastyczną przesyłkę niespodziankę, możliwość organizacji konkursu i ten zestaw produktów, jaki otrzymałam. Mam nadzieję, że Czytelniczki, które wygrały w konkursie są również zadowolone z przesyłek. 

Miłego dnia!



8 komentarzy:

  1. Służą mi produkty tej marki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też taki zestawik ;) Już 2 rozdane, jeden dla mamy drugi dla teściowej ;)
    Ale w mojej paczce nie było tego Oxygen ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Rozdanie było, właśnie z tą marką. Wspominam o tym nawet we wpisie:) Będzie jednak inne niebawem.

      Usuń
  4. O właśnie! W zeszłym tygodniu dotarła do mnie przesyłka i to w idealnym momencie bo właśnie skonczył mi sie mój lactacyd i juz miałam kupić nowy. Oczywiście na pierwszy ogień poszedł olejek, jest bardzo fajny :) jednak chyba pozostane przy klasycznym lactacydzie. Dziękuję raz jeszcze! Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)