Miniatury Kat Von D gratis, tańszy podkład MAC i ...

środa, 4 października 2017
Kochani

Jeśli obecnie planujecie zakupy w Sephora online, polecam wpisać kod KATVOND17, który przy zamówieniu powyżej 150 zł zapewni Wam trzy miniatury najnowszej marki w tejże perfumerii.  W skład zestawu wchodzą: Mini Tattoo Liner Trooper 2 ml, Mini Everlasting Liquid Lipstick Lovesick 3 ml , Mini Studded Kiss Underage Red 1,2g.

Długo nie trzeba było mnie namawiać. Zamówiłam co nieco i już niebawem sprawdzę, o co tyle hałasu, jeśli chodzi o markę Kat Von D. 


W Douglas wszystkie kosmetyki do makijażu twarzy rabat 20% z kodem: MUP10. Oferta ważna tylko na www.douglas.pl/RabatMakijazTwarzy do 09.10.2017, nie dotyczy kategorii SALE. Promocje nie łączą się.

Ruszyła oferta Miesiąca w Douglasie, dzięki której zestaw olejków do ust będzie nas teraz kosztować 79 zł, każdy z nich ma pojemność 2,8 ml.

Wybrane odcienie kultowego podkładu MAC Studio Fix Fluid z SPF 15 kupimy za 99 zł, zamiast 140! Myślę, że dla miłośniczek tego kosmetyku, jest to super okazja:)

W The Body Shop ruszyła wyprzedaż aż do -50%, więc jeśli na coś polujecie, warto zerknąć.

Koniecznie dajcie znać, która z promocji Was kusi:) Ja zdecydowałam się na zakupy w Sephora.Co wybrałam? Będzie haul:)

Miłego dnia!


5 komentarzy:

  1. O The Body Shop muszę koniecznie odwiedzić ;) Lubię takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie miniaturki czesto z nich korzystam w czasie wyjazdow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyk Kat Von D ma obłędny kolor ale podobno fatalnie schodzi z ust i wygląda to koszmarnie. Czekam na Twoją relację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zestaw miniaturek w Sephorze już niedostępny :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)