Haul - Mintishop - kolorówka i coś pachnącego

piątek, 27 października 2017
Dzień dobry

18 października do sprzedaży trafiła paleta, na którą ostrzyłam sobie ząbki odkąd ją zobaczyłam. Taka fascynatka palet, jak ja, nie mogłam jej nie mieć. Dobrze, że zdecydowałam się szybko, bo obecnie paleta jest wyprzedana. Zobaczcie, co jeszcze kupiłam w Mintishop...


Opakowania w Mintishop to zawsze mistrzostwo świata w tej kwestii.Te przeurocze koperty cieszą oko i wzmagają apetyt na więcej... niestety:)




Postawiłam na :

Nacomi - Galaretkę do mycia Miodowe Gofry dla mojej koleżanki, którą niestety już ten produkt rozczarował. Zapach jest bardzo intensywny i nieco odbiega od opisu na opakowaniu. Poza tym Ania narzeka na samą konsystencję galaretki, bo słabo ją utrzymać w dłoni i zastosować do celu, do jakiego została stworzona.

Paleta Nabla Dreamy - w ofercie promocyjnej kosztowała mniej, niż w cenie regularnej. Będzie o niej odrębny wpis, bo zasługuje na to w pełni.

Cień Nabla- wkład do palety- w odcieniu Alchemy, który uśmiechał się do mnie od dawna. Skorzystałam z okazji, że robię zamówienie i dorzuciłam go do koszyka. Jest cudowny!

Pędzel Hakuro H70 - do nakładania cieni, kosztował około 15 zł.

Wykorzystałam jeszcze kupon zniżkowy z poprzednich zakupów, jest to 5%, ale zawsze coś. 

Do zakupów otrzymałam tradycyjną krówkę oraz próbkę kremu Sylveco, którą podarowałam Ani.

Jak Wam się podobają te zakupy? Chcecie wpis o palecie Nabla?

10 komentarzy:

  1. Kochana a twoim zdaniem która paleta lepsza, Huda Beauty którą ostatnio kupiłaś czy ta z Nabli? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie lubię cieni Nabla. Zdecydowanie nie warte swojej ceny. Mam też ten Alchemy i jak dla mnie jeden z gorszych tej marki no i oczywiście ogólnie. Dlatego ta paleta nie skusiła mnie ani przez chwilę. Ale jak widać jestem odosobniona w swojej opinii :) Za to zakupy w Minti uwielbiam, chyba mój ulubiony sklep online :) J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Nable i gratuluje paletki, ja sie na nia czaje juz od poczatku, moze w koncu ja dostane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym poczytała o tej paletce, zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka najlepsza! ;) Krem stosuje i też jest bardzo fajny
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi ta paletka strasznie, szczególnie, że gdzie nie spojrzę w internecie tam ona ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)