Boxy za 29 zł?

sobota, 7 października 2017
Kochani

Shinybox ogłosił swoją promocję "Randka w ciemno", dzięki której kupując box za 29 zł plus wysyłka możecie nabyć w niższej cenie jeden z boxów, które już się ukazały. Nie możemy go wybrać, więc jeśli jakiś mieliśmy jest szansa, że na niego trafimy. Nie mniej jednak, jeśli ktoś by chciał :) Boxy można zamówić na stronie Shiny. 

Tymczasem, zmykam do porządków i przygotowywania wpisów dla Was. Zaglądajcie, bo będą ciekawe... 
Miłego dnia!

Promocja w Shinybox

6 komentarzy:

  1. Widząc preview Twojego postu moją pierwszą reakcją było "Za 29zł?! GDZIE?!" :DDDDDD
    Dopiero co przyszły mi trzy boxy shiny z promo za 29zł, można było dostać boxa z puli: 2 boxów które ostatnio się okazało albo z cząstkowych boxów z poprzednich miesięcy :)
    Kusisz mnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa to ta wczorajsza promocja co ogłosili na fb. Jednak mniej mnie kusi przez te negatywne komentarze na fejsie:/

      Usuń
    2. ooo muszę poczytać, o co chodzi...

      Usuń
    3. Shiny obiecywało, że przy zamówieniu kilku boxów nie będą się one powtarzały a dziewczyny dostawały Pool Party razy kilka;/

      Usuń
  2. Kiedyś kupiłam, ale nie byłam zadowolona z randki w ciemno.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)