Zestaw wart każdej złotówki - Becca Glow On The Go Kit

środa, 16 sierpnia 2017
Dzień dobry

W czerwcu w Sephorze można było skorzystać ze zniżki 20 % dla właścicieli kart Black. Wsród produktów, które od razu znalazły się na mojej wish liście był zestaw Becca, który w regularnej cenie kosztuje 75 zł, a w środku znajdziemy dwie miniatury tejże marki. Owe miniatury to 5 ml Shimmering Skin Perfector w odcieniu Opal oraz 2,4 g słynnego rozświetlacza w odcieniu Opal. 



Na stronie Sephory możemy przeczytać: "Jeden z najlepiej sprzedających się kosmetyków BECCA, który podkręca makijaż na „wysoki połysk”. To kosmetyk z klasą. Działa na twarz jak reflektor. Shimmering Skin Perfector Pressed maksymalnie rozświetla skórę. Inspiracją do jego stworzenia było światło słoneczne w samo południe.
Zawiera rozświetlające perły, które pochłaniają, rozpraszają i operują światłem w taki sposób, aby naśladować naturalny blask. Wielobarwne perełki z pigmentem wyrównują koloryt cery. Ma nietypową jak dla takiego produktu konsystencję, bo łączy suche pigmenty z płynnymi, aby stworzyć komfortowe uczucie na skórze, dzięki któremu jest lekki, niewyczuwalny i nigdy się nie warzy. Rezultat: wysoki połysk, ale z klasą."

Opis Shimmering Skin Perfector podany przez producenta już wzmaga naszą chęć przetestowania go na sobie...
"Shimmering Skin Perfector Liquid w minutę nadaje skórze wygląd zdrowej, młodszej, promiennej, naturalnie nawilżonej. Drobne, rozświetlające perełki zawarte w rozświetlaczu, stapiają się ze skórą, jakby tworzyły z nią jedną całość. Efekt: wygląda na młodą, zdrową cerę zakochanej dziewczyny. Inspiracją do stworzenia tego produktu był błysk słońca na kropelkach rosy o świcie.
Dla amatorek naturalnego wykończenia i niewymuszonego blasku."


Moja opinia:

Muszę przyznać, że byłam ogromnie ciekawa rozsławionego przez m.in. Nikkie Tutorials rozświetlacza. Pomyślałam, że zestaw w przystępnej cenie będzie idealny, aby sprawdzić, czy warto kupić wersję pełnowymiarową. Miniatura prasowanego rozświetlacza jest przygotowana w ładnym, eleganckim czarnym puzderku. Rozświetlacz jest idealnie drobno zmielony, ma konsystencję jak masełko. Niewielka ilość zapewnia mi piękne rozświetlenie kości jarzmowych na długie godziny. Zdecydowanie jest to mój ulubieniec od momentu zakupu. Rozświetlenie jest eleganckie, nie jest to dyskotekowy brokat, ale ładna tafla, która jest tak ceniona przez miłośniczki rozświetlaczy. Polubiłam się także z Shimmering Skin Perfectorem, który jest równie dobry, nadaje świetny błysk. Stosuję go zamiennie z wersją prasowaną.
Sephoro i Becco! Wielki dzięki za przygotowanie takich zestawów, które pozwalają rozeznać się, czy dany produkt nam pasuje, czy też nie. Gdy zużyję miniaturę, na pewno sięgnę po pełnowymiarowy produkt tej marki.

Poniżej zostawiam swatche tych cudeniek...


Znacie kosmetyki Becca?

7 komentarzy:

  1. Mam kartę podarunkową, więc w sumie mogłabym sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle czytam, że są słabe, a tu taka niespodzianka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. becca mnie kusi ale inne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te miniatury sa naprawde mini! :D ale sprawdza sie super na wyjazd i wlasnie do przetestowania koloru i tego jak sie nam nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie mini zestawy :) ja z chęcią postawie na pełnowymiarową wersję rozświetlacza w kompakcie :) są nieziemskie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają świetnie. Najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale sliczny efekt.


    https://gosiajozwiakmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)